Fahrin beri tempoh tujuh hari kepada Linda Onn - video disertakan...

CG Sponsors




korang sokong sapa?? Fahrin atau Linda??


  • Total voters
    0

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
Fahrin beri tempoh tujuh hari kepada Linda Onn
25/01/2010 2:06pm

Oleh METRA SYAHRIL MOHAMED

SERI KEMBANGAN 25 Jan. - Pelakon dan pengacara, Fahrin Ahmad melalui peguamnya Tengku Naufal Tengku Mansor memberi tempoh seminggu kepada Linda Onn supaya memohon maaf secara terbuka berhubung kenyataannya di dua buah akhbar yang dilihat sebagai memfitnah Fahrin.

Menurut Tengku Naufal dari Tetuan Tengku Naufal & Co., notis tuntutan agar Linda berbuat demikian telah diserahkan pada 22 Januari lalu.

Selain memohon maaf secara terbuka, Linda turut dituntut agar menarik semula kenyataan yang telah dibuatnya dan kedua-dua tuntutan itu perlu disiarkan di akhbar khususnya dua akhbar berkenaan.

Linda juga dituntut supaya mengeluarkan surat akujanji bertulis untuk tidak lagi mengulangi perbuatannya yang memburukkan imej Fahrin.

Kata Tengku Naufal, Fahrin turut menuntut ganti rugi dan kos atas kenyataan Linda tersebut.

“Tempoh tujuh hari diberikan kepada Linda untuk berbuat demikian. Seandainya tiada apa-apa tindakan daripada Linda, pihak kami akan mengeluarkan writ saman, Isnin ini,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Linda dalam sebuah akhbar mendakwa Fahrin pernah mengasarinya sewaktu mereka bercinta serta menuduhnya panas baran serta ‘cepat naik tangan’. – Utusan
............................

aku dah buat poll atas permintaan ramai..(padahal sorang je reqst..hehehe..)

http://www.youtube.com/watch?v=lPl2lQipJgE
minit ke 6 fahrin menangis...
 
Last edited:
Sponsored Post

Putra_Quezee

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Feb 7, 2008
Messages
1,287
Reaction score
19
Points
25
ish... kotrovesi betul... ahaks....
 

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
aku tgok AC? aritu..cian gak tgok si Fahrin ni..
kalau korang tnye aku sokong siapa..aku sokong Fahrin..:D
 

azrulhusin

Fun Poster
Joined
Nov 2, 2008
Messages
588
Reaction score
3
Points
15
Fahrin beri tempoh tujuh hari kepada Linda Onn
25/01/2010 2:06pm

Oleh METRA SYAHRIL MOHAMED

SERI KEMBANGAN 25 Jan. - Pelakon dan pengacara, Fahrin Ahmad melalui peguamnya Tengku Naufal Tengku Mansor memberi tempoh seminggu kepada Linda Onn supaya memohon maaf secara terbuka berhubung kenyataannya di dua buah akhbar yang dilihat sebagai memfitnah Fahrin.

Menurut Tengku Naufal dari Tetuan Tengku Naufal & Co., notis tuntutan agar Linda berbuat demikian telah diserahkan pada 22 Januari lalu.

Selain memohon maaf secara terbuka, Linda turut dituntut agar menarik semula kenyataan yang telah dibuatnya dan kedua-dua tuntutan itu perlu disiarkan di akhbar khususnya dua akhbar berkenaan.

Linda juga dituntut supaya mengeluarkan surat akujanji bertulis untuk tidak lagi mengulangi perbuatannya yang memburukkan imej Fahrin.

Kata Tengku Naufal, Fahrin turut menuntut ganti rugi dan kos atas kenyataan Linda tersebut.

“Tempoh tujuh hari diberikan kepada Linda untuk berbuat demikian. Seandainya tiada apa-apa tindakan daripada Linda, pihak kami akan mengeluarkan writ saman, Isnin ini,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Linda dalam sebuah akhbar mendakwa Fahrin pernah mengasarinya sewaktu mereka bercinta serta menuduhnya panas baran serta ‘cepat naik tangan’. – Utusan

mcm dh terdesak je fahrin ni...kes mcmni pon nk kene masuk turun mahkamah ke..huhuuhuhu
 

KIOS

Legendary Member
Joined
Oct 24, 2008
Messages
15,888
Reaction score
93
Points
120
aku tgok AC? aritu..cian gak tgok si Fahrin ni..
kalau korang tnye aku sokong siapa..aku sokong Fahrin..:D
tak tgk la yong.
ape alasan ko sokong dia?
 

puyong

Super Active Member
Joined
Jan 29, 2007
Messages
6,474
Reaction score
15
Points
65
tak tgk la yong.
ape alasan ko sokong dia?
sbb yg mulakan cerita2 mcm ni bukan dia..
wlaupun dia kene kutuk dia masih gak cool..
ni pun dia siap bg masa lagi...
mana tahan gak kan asyik kene kutuk pekara yang dia tak buat..
ni pendapat aku je..:D
 

ajoi24

Active+ Member
Joined
Sep 25, 2009
Messages
3,195
Reaction score
4
Points
25
dlu becinta sume indah da putus kuar la sume yg x bek..jalan paling senang saman..mujur2 dpt la wit poket sket..mcm2
 
Sponsored Post
Top
Log in Register