BTC USD 38,048.2 Gold USD 1,831.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

facebook akan lenyap dari muka bumi.... 5 tahun lagi

Sponsored Post

AdiWalter

Fun Poster
Messages
937
Joined
Jul 15, 2021
Messages
937
Reaction score
142
Points
23
mase nie lah beli alat VR tu bnyk2..confirm naik harga..
 

underscore

Legendary Member
gem
Messages
12,085
Joined
Sep 20, 2008
Messages
12,085
Reaction score
4,463
Points
266
Awards
2
mase nie lah beli alat VR tu bnyk2..confirm naik harga..


Bukan vr je ni tp utk kumpul data bergambar.
Manusia boleh tengok Instagram YouTube Netflix melalui cermin mata hitam. Mungkin lepas ni Phone dah jd brg kuno.


Screenshot_20211029-133114_Chrome.jpg
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,353
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,353
Reaction score
17,676
Points
2,536
Awards
1

Bukan vr je ni tp utk kumpul data bergambar.
Manusia boleh tengok Instagram YouTube Netflix melalui cermin mata hitam. Mungkin lepas ni Phone dah jd brg kuno.


Screenshot_20211029-133114_Chrome.jpg

Kemajuan teknologi tak terfikir sebelum ni
 

Niyang

CG Top Poster Club
gem
Messages
42,842
Joined
May 13, 2009
Messages
42,842
Reaction score
1,604
Points
201
Kebanyakan teknologi baru ambik dari filem macam . So tak mustahil

kalo tgk berkali2... same cam time travel universe pattern bentuk logo tu... same cam dlm muvie avengers end game... bile tony stark temui cara utk masuk zone multiverse.... muhahahha... ni la akibat suke tgk muvie.... kekekek
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,145
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,145
Reaction score
3,195
Points
261
Awards
1
Da tukar nama meta katanya
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register