Exam Pegawai Tadbir Dan Diplomatik(ptd) 13 April

CG Sponsors




syarop

Freshie
Joined
Apr 7, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
SPA panggil anda13 APRIL ini?

Anda boleh buat semakan melalui link ini;

http://www.spa.gov.my/Portal/Semak_Online/Jadual_Peperiksaan

Tapikan, setiap tahun ramai je yang tak lulus exam SPA. Susah katanya, ye lah skopnya sangat luas dan kadang tu soalan tah hape hape!

Memang exam bertulis ni la tempat SPA nak singkirkan calon yang ramai. Tapi tgk kat sini ramai pulak yang lulus entah apa rahsia diaorg.Email semua cakap lepas, mungkin anda nak tgk
boleh terus gi sini;

>>>http://tinyurl.com/7vhvt2h

Sekadar nak berkongsi

Kalau nama anda dipanggil dan termasuk dalam senarai tu, anda mmg kena tgk mcm mana diaorg lulus..

ikhlas
 
Sponsored Post

syarop

Freshie
Joined
Apr 7, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Kepada yg akan menghadapi exam PTD pada 13 april ini diucapkan selamat berjaya..kepada yg masih mencari pakej rujukan yg terbaik boleh dapatkan pakej rujukan ini >>>http://tinyurl.com/7vhvt2h ... Ramai calon berjaya dgn menggunakan pakej rujukan ini..>>>http://tinyurl.com/7vhvt2h

P/S Anda akan dapat update percuma selama 5 tahun (Pakej Sampai Lulus)
 

syarop

Freshie
Joined
Apr 7, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Kepada yg akan menghadapi exam PTD pada 13 april ini diucapkan selamat berjaya..kepada yg masih mencari pakej rujukan yg terbaik boleh dapatkan pakej rujukan ini >>>http://tinyurl.com/7vhvt2h ... Ramai calon berjaya dgn menggunakan pakej rujukan ini..>>>http://tinyurl.com/7vhvt2h

P/S Anda akan dapat update percuma selama 5 tahun (Pakej Sampai Lulus)
 

syarop

Freshie
Joined
Apr 7, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Jualan Tinggal 1 hari setengah saja lagi..Beli atau terlepas!!!

Kepada yg akan menghadapi exam PTD pada 13 april ini diucapkan selamat berjaya..kepada yg masih mencari pakej rujukan yg terbaik boleh dapatkan pakej rujukan ini >>>http://tinyurl.com/7vhvt2h ... Ramai calon berjaya dgn menggunakan pakej rujukan ini..>>>http://tinyurl.com/7vhvt2h

P/S Anda akan dapat update percuma selama 5 tahun (Pakej Sampai Lulus)
 

syarop

Freshie
Joined
Apr 7, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Tempoh Jualan Tinggal Kurang Dari 2 Jam saja lagi..Beli atau terlepas!!!

Kepada yg akan menghadapi exam PTD pada 13 april ini diucapkan selamat berjaya..kepada yg masih mencari pakej rujukan yg terbaik boleh dapatkan pakej rujukan ini >>>http://tinyurl.com/7vhvt2h ... Ramai calon berjaya dgn menggunakan pakej rujukan ini..>>>http://tinyurl.com/7vhvt2h

P/S Anda akan dapat update percuma selama 5 tahun (Pakej Sampai Lulus)
 

syarop

Freshie
Joined
Apr 7, 2012
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Tempoh Jualan Tinggal Kurang Dari 30 minit saja lagi..Beli atau terlepas!!!

Kepada yg akan menghadapi exam PTD pada 13 april ini diucapkan selamat berjaya..kepada yg masih mencari pakej rujukan yg terbaik boleh dapatkan pakej rujukan ini >>>http://tinyurl.com/7vhvt2h ... Ramai calon berjaya dgn menggunakan pakej rujukan ini..>>>http://tinyurl.com/7vhvt2h

P/S Anda akan dapat update percuma selama 5 tahun (Pakej Sampai Lulus)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register