Emma tak kesah berbogel

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
LOS ANGELES: Usianya baru 18 tahun pada beberapa bulan lalu, tetapi bintang filem Harry Potter, Emma Watson, kini menimbang cadangan untuk berbogel dalam filem.

Dilihat sebagai satu lagi bukti tekanan ke atas wanita dalam industri filem, aktres muda itu mengaku rela menayangkan seluruh tubuh jika skrip memerlukannya begitu.

Berita terbaru itu tentu mengejutkan peminat Emma yang melihatnya masih se bagai gadis sunti, Hermione Granger, dalam cerita rekaan JK Rowling.

Ketika ditanya sama ada Emma rela bertelanjang, dia mengaku bersedia.

“Ya. Untuk Bernardo Bertolucci (pengarah Itali yang memenangi Oscar melalui filem The Last Emperor), tetapi bergantung kepada keadaan.

“Saya tidak bercadang berbogel dalam tempoh terdekat, tetapi ia adalah sebahagian daripada tugas saya.

“Saya berada pada peringkat usia aneh kerana belum menjadi wanita dewasa, tetapi bukan juga budak,” katanya.

Menurut pelakon Britain kelahiran Paris itu, syarikat pengeluar filem memberitahunya, beberapa tahun lagi dia sesuai membawa watak yang memerlukan aksi berani itu.

Jangan kata Aiman...aku pun tak kisah nak tengok filem tu nanti...:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post

sarawak_lineup

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
LOS ANGELES: Usianya baru 18 tahun pada beberapa bulan lalu, tetapi bintang filem Harry Potter, Emma Watson, kini menimbang cadangan untuk berbogel dalam filem.

Dilihat sebagai satu lagi bukti tekanan ke atas wanita dalam industri filem, aktres muda itu mengaku rela menayangkan seluruh tubuh jika skrip memerlukannya begitu.

Berita terbaru itu tentu mengejutkan peminat Emma yang melihatnya masih se bagai gadis sunti, Hermione Granger, dalam cerita rekaan JK Rowling.

Ketika ditanya sama ada Emma rela bertelanjang, dia mengaku bersedia.

“Ya. Untuk Bernardo Bertolucci (pengarah Itali yang memenangi Oscar melalui filem The Last Emperor), tetapi bergantung kepada keadaan.

“Saya tidak bercadang berbogel dalam tempoh terdekat, tetapi ia adalah sebahagian daripada tugas saya.

“Saya berada pada peringkat usia aneh kerana belum menjadi wanita dewasa, tetapi bukan juga budak,” katanya.

Menurut pelakon Britain kelahiran Paris itu, syarikat pengeluar filem memberitahunya, beberapa tahun lagi dia sesuai membawa watak yang memerlukan aksi berani itu.

Jangan kata Aiman...aku pun tak kisah nak tengok filem tu nanti...:eek::eek::eek:
cun ker bdk tu??:-?
den tgk dlm harry potter x bleh blah pun...
tp klu dh dibogelkan lain citer kot...:">:">:">
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aiman yer..... den pun tak kisah ler... :)paid
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Baru perasan pulak aku....

Berkawan biar seribu,
Bercinta biar empat,
Yang setia hanya satu,
3 lagi buat spare part

Falsafah..... Falsafah.....
 

kodek

Active Member
Joined
Jan 3, 2008
Messages
1,647
Reaction score
4
Points
35
aiseh .. tetiba rasa berdebar lak nk tgk gadis 18thn berbogel ni .. huhu
 

eez99

Active Member
Joined
Sep 30, 2008
Messages
1,727
Reaction score
1
Points
25
laju je nk tgk yg berbogel...hahahahaha......
 

endingman86

Legendary Member
Joined
Jun 5, 2008
Messages
11,492
Reaction score
61
Points
120
Layan....aku ingat cite harry potter nie ade blus lak nanti...huhuhu
 

shadow

Active Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
2,200
Reaction score
2
Points
25
org barat katakan apa ada hal bogel.
org asia pun dah banyak nk berbogel.tongon dorang nie
 

visi-sufi

Active Member
Joined
Aug 31, 2008
Messages
1,946
Reaction score
6
Points
25
org barat katakan apa ada hal bogel.
org asia pun dah banyak nk berbogel.tongon dorang nie
jangankan kat asia... kat Mesia tak lama lagi pun akan ada NGO yang sanggup buat boikot / piket bogel... isk tak kuasa youuuu! wuekkkk :p
 
Sponsored Post
Top
Log in Register