BTC USD 56,821.0 Gold USD 1,771.33
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ejen nikah siam tak menang tangan

akecema

CG Top Poster Club
Messages
23,893
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
23,893
Reaction score
3,018
Points
206
NIKAH.jpeg

Pasangan yang terdesak untuk bernikah lebih cenderung memilih Thailand untuk menghalalkan hubungan mereka disebabkan tidak mendapat restu keluarga atau keizinan isteri pertama. – gambar hiasan

KOTA BHARU – Keputusan kerajaan untuk membenarkan aktiviti rentas negeri ternyata memberi kegembiraan kepada semua pihak termasuk pasangan cinta terhalang yang tidak sabar untuk bernikah di Siam bagi menghalalkan hubungan dengan kekasih atau suami orang.

Seorang ejen yang sering menguruskan urusan pernikahan di Thailand mendedahkan, dia menerima lima panggilan sehari daripada individu tertentu bertanyakan mengenai prosedur dan bayaran untuk berkahwin di negara itu. Ejen yang dikenali sebagai Azli itu memberitahu, panggilan semakin bertambah sebaik kerajaan mengumumkan kebenaran untuk merentas negeri…
 
Sponsored Post

akecema

CG Top Poster Club
Messages
23,893
Paid Membership
Joined
Jan 26, 2007
Messages
23,893
Reaction score
3,018
Points
206
sape ade no contact azli?
 

miehensem

Legendary Member
Messages
16,216
Joined
Dec 22, 2007
Messages
16,216
Reaction score
1,793
Points
191
kalau tempat aku ni.. ejen mintak upah rm1500 je.. kiranya dlm rm2.5k boleh siap nikah dkt siam
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,776
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,776
Reaction score
22,054
Points
1,671
kalau tempat aku ni.. ejen mintak upah rm1500 je.. kiranya dlm rm2.5k boleh siap nikah dkt siam
Nnt nak register sini kena denda 1k lagi

Duit myk hotel segala lagi. Masih besar jgk modal
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,776
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,776
Reaction score
22,054
Points
1,671
Kahwin Siam kerana karenah birokrasi

IPOH – Seorang lelaki mendedahkan dia memilih untuk bernikah dengan isteri kedua di Siam selepas mendapati pejabat agama negeri lewat untuk memberi kebenaran selain karenah birokrasi yang memakan masa berbulan-bulan. Zaman, 39, memberitahu, dia bernikah dengan isteri keduanya yang berusia 26 tahun pada 2019 demi menghalalkan hubungan setelah permohonan untuk berpoligami berdepan jalan sukar. “Jika di Songkhla, saya hanya perlukan surat pendaftaran nikah menerusi Pejabat Konsulat Malaysia di sana sebelum membuat pendaftaran semula di Malaysia.

 

yussv

Active+ Member
Messages
4,197
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,197
Reaction score
655
Points
81
Kahwin Siam kerana karenah birokrasi

IPOH – Seorang lelaki mendedahkan dia memilih untuk bernikah dengan isteri kedua di Siam selepas mendapati pejabat agama negeri lewat untuk memberi kebenaran selain karenah birokrasi yang memakan masa berbulan-bulan. Zaman, 39, memberitahu, dia bernikah dengan isteri keduanya yang berusia 26 tahun pada 2019 demi menghalalkan hubungan setelah permohonan untuk berpoligami berdepan jalan sukar. “Jika di Songkhla, saya hanya perlukan surat pendaftaran nikah menerusi Pejabat Konsulat Malaysia di sana sebelum membuat pendaftaran semula di Malaysia.

Janji sah ikut islam..lpas tu daftar sini kena denda byr la..
 

pelitaminyak

Super Active Member
Messages
5,614
Joined
Aug 13, 2008
Messages
5,614
Reaction score
1,592
Points
151
Janji sah ikut islam..lpas tu daftar sini kena denda byr la..
Jangan bro......... Kita sedap tapi naya kaum pompuan............ Kalau kita mati (tak register sini) harta pusaka kita 2nd wife tak leh tuntut......... Kalau jodoh tak panjang pula, pompuan tu kena pegi ke siam minta surat cerai sana
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,197
Paid Membership
Top Poster #4
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,197
Reaction score
655
Points
81
Jangan bro......... Kita sedap tapi naya kaum pompuan............ Kalau kita mati (tak register sini) harta pusaka kita 2nd wife tak leh tuntut......... Kalau jodoh tak panjang pula, pompuan tu kena pegi ke siam minta surat cerai sana
Hehe..kwn xde niat pun.. mmg btul dah tu..kalau bole elak la.. ikut law kt sini je.. leceh skit je..bkn langsung xbole.. ini baru susah skit dah lari kawin kt thailand..
 

pelitaminyak

Super Active Member
Messages
5,614
Joined
Aug 13, 2008
Messages
5,614
Reaction score
1,592
Points
151
Hehe..kwn xde niat pun.. mmg btul dah tu..kalau bole elak la.. ikut law kt sini je.. leceh skit je..bkn langsung xbole.. ini baru susah skit dah lari kawin kt thailand..
Aku ada tip sape nak kahwin 2 tapi masih kat malaysia dan 1st wife tak tahu.......

Yg ni memang org pejabat agama yg citer......... Buat report ic hilang, buat ic baru tukar alamat lain.......... Bila nikah guna ic yg alamat baru.... 🤣🤣🤣🤣🤣 Boleh try le, aku tak pernah try, so tak tau le kantoi ke tak
 
Sponsored Post
Top
Log in Register