BTC USD 23,881.6 Gold USD 1,773.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ego Seorang Lelaki

king_diamond

Legendary Member
gem
Messages
10,160
Paid Membership
Joined
Sep 3, 2008
Messages
10,160
Reaction score
359
Points
131
LElaki dan Ego memang tak boleh di pisahkan rasanya, mungkin kerana kaum Adam merasakan diri mereka tercipta dahulu?

Nak tahu pendapat korang....egokah seseorang lelaki itu bila...

1) sentiasa ingin menunjukkan kejantanan di hadapan khalayak ramai, lebih-lebih lagi kalau ramai audience perempuan?
2) sentiasa bercakap seolah-olah sentiasa betul dan bila di sanggah, rasa macam tak puas hati.
3) meletakkan diri dalam keadaaan tidak boleh dipujuk, lebih2 lagi kalau merasakan diri di dalam keadaan yang betul dan orang lain salah?
4) sanggup tak bertegur sapa dengan kawan-kawan demi untuk menunjukkan kebenaran diri?
5) selalu menunggu orang lain memohon kemaafan dahulu dalam mana-mana sengketa, lebih2 lagi kalau berseteru dengan wanita?
6) tak boleh duduk diam bila ada pihak memperlekehkan keupayaan diri yang sememangnya diri sendiri tahu lemah dalam bab tersebut?
7) cuba untuk menjadi yang terbaik walaupun tiada keupayaan dan kekuatan hanya semata-mata ingin membuktikan dia sanggup menerima cabaran???

cuba korang kasi pendapat skit.....
 
Sponsored Post

RINI ROSES

Legendary Member
gem
Messages
17,170
Joined
Dec 22, 2007
Messages
17,170
Reaction score
6
Points
115
aku suka lelaki jenis ni...

ahahahahahaha...
 

Adika

Super Active Member
Messages
8,726
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
LElaki dan Ego memang tak boleh di pisahkan rasanya, mungkin kerana kaum Adam merasakan diri mereka tercipta dahulu?

Nak tahu pendapat korang....egokah seseorang lelaki itu bila...

1) sentiasa ingin menunjukkan kejantanan di hadapan khalayak ramai, lebih-lebih lagi kalau ramai audience perempuan?
2) sentiasa bercakap seolah-olah sentiasa betul dan bila di sanggah, rasa macam tak puas hati.
3) meletakkan diri dalam keadaaan tidak boleh dipujuk, lebih2 lagi kalau merasakan diri di dalam keadaan yang betul dan orang lain salah?
4) sanggup tak bertegur sapa dengan kawan-kawan demi untuk menunjukkan kebenaran diri?
5) selalu menunggu orang lain memohon kemaafan dahulu dalam mana-mana sengketa, lebih2 lagi kalau berseteru dengan wanita?
6) tak boleh duduk diam bila ada pihak memperlekehkan keupayaan diri yang sememangnya diri sendiri tahu lemah dalam bab tersebut?
7) cuba untuk menjadi yang terbaik walaupun tiada keupayaan dan kekuatan hanya semata-mata ingin membuktikan dia sanggup menerima cabaran???

cuba korang kasi pendapat skit.....

Wow... Barula Jantan namanye:D:D:D
 

khareen

Active Member
Messages
1,792
Joined
Mar 25, 2008
Messages
1,792
Reaction score
3
Points
25
LElaki dan Ego memang tak boleh di pisahkan rasanya, mungkin kerana kaum Adam merasakan diri mereka tercipta dahulu?

Nak tahu pendapat korang....egokah seseorang lelaki itu bila...

1) sentiasa ingin menunjukkan kejantanan di hadapan khalayak ramai, lebih-lebih lagi kalau ramai audience perempuan?
2) sentiasa bercakap seolah-olah sentiasa betul dan bila di sanggah, rasa macam tak puas hati.
3) meletakkan diri dalam keadaaan tidak boleh dipujuk, lebih2 lagi kalau merasakan diri di dalam keadaan yang betul dan orang lain salah?
4) sanggup tak bertegur sapa dengan kawan-kawan demi untuk menunjukkan kebenaran diri?
5) selalu menunggu orang lain memohon kemaafan dahulu dalam mana-mana sengketa, lebih2 lagi kalau berseteru dengan wanita?
6) tak boleh duduk diam bila ada pihak memperlekehkan keupayaan diri yang sememangnya diri sendiri tahu lemah dalam bab tersebut?
7) cuba untuk menjadi yang terbaik walaupun tiada keupayaan dan kekuatan hanya semata-mata ingin membuktikan dia sanggup menerima cabaran???

cuba korang kasi pendapat skit.....

konon2 macholah yer...kuiikkuuiii...>:p
 

rajautara

Super Active Member
Messages
9,887
Joined
Jul 12, 2007
Messages
9,887
Reaction score
13
Points
65
LElaki dan Ego memang tak boleh di pisahkan rasanya, mungkin kerana kaum Adam merasakan diri mereka tercipta dahulu?

Nak tahu pendapat korang....egokah seseorang lelaki itu bila...

1) sentiasa ingin menunjukkan kejantanan di hadapan khalayak ramai, lebih-lebih lagi kalau ramai audience perempuan?
2) sentiasa bercakap seolah-olah sentiasa betul dan bila di sanggah, rasa macam tak puas hati.
3) meletakkan diri dalam keadaaan tidak boleh dipujuk, lebih2 lagi kalau merasakan diri di dalam keadaan yang betul dan orang lain salah?
4) sanggup tak bertegur sapa dengan kawan-kawan demi untuk menunjukkan kebenaran diri?
5) selalu menunggu orang lain memohon kemaafan dahulu dalam mana-mana sengketa, lebih2 lagi kalau berseteru dengan wanita?
6) tak boleh duduk diam bila ada pihak memperlekehkan keupayaan diri yang sememangnya diri sendiri tahu lemah dalam bab tersebut?
7) cuba untuk menjadi yang terbaik walaupun tiada keupayaan dan kekuatan hanya semata-mata ingin membuktikan dia sanggup menerima cabaran???

cuba korang kasi pendapat skit.....

manada??!!! (walaupun betul - mesti ego maaa)
 

eLLYaNa

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,295
Joined
Apr 17, 2008
Messages
27,295
Reaction score
41
Points
125
kenapa mesti ikut sgt ego tu
sekala sekala mengalah tade salahnyer
jgn terlalu ikutkan ego sampai terlepas sesuatu yg diimpikan
 

rajautara

Super Active Member
Messages
9,887
Joined
Jul 12, 2007
Messages
9,887
Reaction score
13
Points
65
kenapa mesti ikut sgt ego tu
sekala sekala mengalah tade salahnyer
jgn terlalu ikutkan ego sampai terlepas sesuatu yg diimpikan

baik puan elly
 

alonso

CG Hardcore Club
gemgem
Messages
62,522
Paid Membership
Joined
Mar 1, 2008
Messages
62,522
Reaction score
426
Points
531
kenapa mesti ikut sgt ego tu
sekala sekala mengalah tade salahnyer
jgn terlalu ikutkan ego sampai terlepas sesuatu yg diimpikan

ade masa2 dia laki nak ego
tgk tmpt dan keadaan
:eek::eek::eek::eek:
 

qreemall

Legendary Member
gem
Messages
19,645
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
kenapa mesti ikut sgt ego tu
sekala sekala mengalah tade salahnyer
jgn terlalu ikutkan ego sampai terlepas sesuatu yg diimpikan

ade sebab2nye yg menjdknnye begitu...
ade hikmah disetiap kejadian yg berlaku...
:D:D:D:">:">:">:D:D:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register