BTC USD 17,023.0 Gold USD 1,797.94
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Effect Roller Coaster...

Sponsored Post

sweezer

Active+ Member
Messages
4,860
Paid Membership
Joined
Mar 3, 2007
Messages
4,860
Reaction score
350
Points
41
bagi circle merah skit baru clear..hehehe:)):D:))
 

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
246
Points
123
Gerun gila....... :eek::eek::eek::eek::eek:
 

RizMa

Active+ Member
Messages
4,475
Paid Membership
Joined
Apr 29, 2007
Messages
4,475
Reaction score
112
Points
38
emmm, kalau ada kat mesia ni
pasti di cuba

mau berak aku di buatnya
:)):))
 

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
246
Points
123
klu ko ngan eboss naik jang,,,
conpom bleh wat lauk tambahan buffet 18hb nnt...
hauhauhaauhu:D:D:p:">:):)):))

Aku kat HK ngan GC hari tu semua aku naik...
Pening2 sikit jer... pastu ok...


IMG_5832.jpg


Ni yang paling laju di Hemisfera Selatan... Superman Ride...:)paid
 

sweezer

Active+ Member
Messages
4,860
Paid Membership
Joined
Mar 3, 2007
Messages
4,860
Reaction score
350
Points
41
Aku kat HK ngan GC hari tu semua aku naik...
Pening2 sikit jer... pastu ok...



Ni yang paling laju di Hemisfera Selatan... Superman Ride...:)paid

tak mcm superman ride pon.... superman ride kene pakai spender jer kat luar seluar tu:eek::)):eek::))
 

GT

CG Top Poster Club
gem
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
246
Points
123

sarawak_lineup

Super Active Member
Messages
5,217
Joined
Aug 25, 2008
Messages
5,217
Reaction score
107
Points
88
Aku kat HK ngan GC hari tu semua aku naik...
Pening2 sikit jer... pastu ok...



Ni yang paling laju di Hemisfera Selatan... Superman Ride...:)paid

peh...:eek:~X(#:-S
den x dpt naik mendealah ni....
ade pengalam pahit masa naik kat genting bukan yg besar tu...
yg budak2 nyer jer, tu pun den rase nak tengku cil...
tp ku tahan......:D:">:p:)):))
 
Sponsored Post

Top
Log in Register