Edisi Utara: Patung bogel dijual secara terbuka di Perlis

CG Sponsors




kubukuat

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2010
Messages
150
Reaction score
0
Points
10

PATUNG separuh bogel yang dijual secara bebas kepada pengunjung Pasar Sehari Wang Kelian di Padang Besar kelmarin.



PADANG BESAR - Mungkin hanya untuk tarikan, namun seorang peniaga tidak mempedulikan sensitiviti apabila dia dikesan menjual patung wanita separuh bogel secara terbuka di Pasar Sehari Wang Kelian di sini kelmarin.

Patung yang menampakkan buah dada wanita itu akan bergerak-gerak selepas dihidupkan dengan hanya menggunakan tenaga solar apabila coli patung itu ditanggalkan.

Menurut peniaga tersebut yang enggan dikenali, patung itu dijual pada harga RM10 sahaja dan permainan tersebut sesuai diletakkan di papan pemuka kenderaan untuk menghilangkan rasa mengantuk.

"Pelanggan yang berkunjung suka melihat patung ini apabila buah dadanya bergerak-gerak selepas colinya ditanggalkan.

"Dalam sehari lebih lima buah akan terjual. Patung ini sesuai diletakkan di dalam kereta dan kebanyakan pembeli adalah orang muda," katanya.


rosak anak bangsa woooo!!
 
Sponsored Post

haudli

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,313
Reaction score
442
Points
136
macammane bole lepas masuk ni.....??
buat aksesori kat dashboard lak tu..
 

kubukuat

Fun Poster
Joined
Oct 16, 2010
Messages
150
Reaction score
0
Points
10
dengar kata kawasan utara memang banyak barangan macam ni....maknanya memang betul la andaian ni kan...haha
 

Pak Wan

Super Active Member
Joined
Jul 9, 2008
Messages
5,758
Reaction score
408
Points
81
takda org nak jual kat cg ke ni..:eek::eek:
 

miecs

Super Active Member
Joined
Nov 12, 2009
Messages
5,486
Reaction score
355
Points
86
semua ni brg siam ni....utara n pantai timur bnyk kowt...
 

elmyda

Super Active Member
Joined
Jan 5, 2007
Messages
9,552
Reaction score
157
Points
73
hehhe.. mcm menarik je...
 

Andre

Fun Poster
Joined
Apr 14, 2008
Messages
954
Reaction score
2
Points
15
kat kedai gift kadang2 perasan ada satu patung laki ngah tonggeng berlubang kat belakang... rupanya tempat letak pen! pen tu masuk kat mana, haa korang fikir sendiri... :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register