Ebook Rahsia 7 AYAT PUKAU pelanggan yang LIAT buat pembelian: KURANG 5 MINIT

Recommended Brokers


Latest Threads

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
Sponsored Post

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
============
1 Perkataan yang mampu buat sales naik mencanak-canak
============


▶ 3 Contoh ayat jualan yang kurang berpengaruh.

Contoh ayat yang mereka gunakan untuk menjual produk:

▖ Perkataan #1 – Cost: “This product will COST you $97.”

Terjemahan: Kos untuk dapatkan produk ini adalah RM97.


▖ Perkataan #2 – Pay: “You need to PAY $97 for this product.”

Terjemahan: Anda perlu bayar RM97 untuk dapatkan produk ini.


▖ Perkataan #3 - Price: “The PRICE of this product is $97.”

Terjemahan: Harga produk ini cuma RM97.


==============
Tukar 1 perkataan sahaja.
==============

Ketiga-tiga perkataan lazim apabila menjual ini nampak seperti memaksa dan menekan pelanggan.

Mereka mencadangkan supaya menukarkan kepada:

“PELABURAN anda untuk dapatkan produk ini cuma RM97 sahaja. Harganya jauh lebih kecil berbanding kesan positif yang akan berlaku pada anda.”


● Perkataan yang kita tukar: Pelaburan.

Ia nampak lebih ringan dan mesra pelanggan.

1 Perkataan pun sudah cukup buat sales mencanak-canak.

1 perkataan sahaja.

Cukup untuk mengubahsuai emosi pelanggan 360 darjah.

Di sini pentingnya supaya kita sentiasa perbaiki skil menulis ayat jualan a.k.a copywriting.


Kredit to: Aqif Azizan


● ● ● Dapatkan ebook Balas PM ini supaya pelanggan anda selera nak membeli! ● ● ●



[strike]
Anda boleh cuba baca dulu ebook ini pada harga

RM5 sahaja

cuma RM5 sahaja anda dapat selesaikan masalah ini.

cuma RM5, anda akan tengok result pelanggan dalam kurang 3 minit
[/strike]
Berminat, reply thread ini dan tulis

'saya berminat dengan ebook ini'


.


Saya akan PM selepas itu.​
 

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
Sebaik sahaja pelanggan minat untuk beli, balas SMS / emel / inbox Facebook dengan:

#1 – Doakan Pelanggan

Sebagai contoh,

“As salam tuan dan cikpuan yang dikasihi Allah hingga Jannah…”



#2 – Tunjukkan Penghargaan

Ucapan,

“Terima kasih kerana berminat dengan…”

Ayat di atas dapat meningkatkan emosi suka pelanggan.



#3 – Letakkan Tempoh Masa

Contohnya,

“Pembayaran boleh dilakukan dalam tempoh 48 jam….”



#4 – Call-to-Action Jelas

Sebaik mendapat respon dari pelanggan, balas dengan pantas.




Okay.


Masih Tiada Respon? :mad::mad::mad:



Berikan:


#1 – Bonus Masa

Contoh,

“Berita baik dari pihak kami. Tempoh 48 jam sebelum ini dilanjutkan sehingga 48 jam berikutnya….”



#2 – Lindungi Pelanggan Dengan “Perlindungan Eksklusif”

Contoh perlindungan eksklusif,

“Tuan dan cikpuan dilindungi dengan insurans kepuasan dari kami, iaitu pulangan wang serta merta jika tuan dan cikpuan tidak mendapat sebarang manfaat dari (produk / servis) kami dalam tempoh 14 hari.”



#3 – Jaminan Layanan Bagi Setiap Pertanyaan

Jangan lelah layan pelanggan.

Kesungguhan kita layan pelanggan, dapat tingkatkan kepercayaan mereka.


Shared: Aqif Azizan
 

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
nak ebook RM20 atau RM50?
 

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
Boleh terus PM
 

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
Sila semak inbox tuan.

Buat tindakan segera kerana;

Harga ebook ini akan menjadi RM15 pada malam ini 22/12/2014 jam 11.30pm

Untuk dapatkan harga RM10, sila buat pembayaran sebelum jam 11.30 malam ini


======================
HARGA EBOOK INI RM15 BERMULA 22/12/2014 JAM 11.30PM
INI BUKAN MAIN-MAIN
======================​
amboi.. amboi.. amboi.. jangan lewat lagi looo
 

kipas

Active+ Member
Joined
Apr 26, 2010
Messages
2,544
Reaction score
69
Points
30
Pelanggan anda liat nak bayar duit?

Tempahan banyak tapi yang buat bayaran seorang je?



Ini cara sebenar Balas Mesej & Follow-up pelanggan yang betul


Banyak kali dah jadi, pelanggan mintak PM, PM dan PM..

Bila kita bagi detail, harga produk dan no acc bank; langsung senyap. grrrrrr!!! :(( :(( :((

Apehal? Why? Why? ~X(



Apa yang anda lihat di iklan McDonald di atas?
Ada 2 perkataan yang memainkan peranan penting; HANYA & JIMAT

Ini saya kongsikan dari Tuan Aqif Azizan

DISKAUN 15% vs JIMAT RM50

Pada tahun 2008, ada satu kajian yang dilakukan oleh jenama pemilik bisnes online iaitu Evo.

Mereka mahu tahu mana satu di antara dua tawaran ini yang berkesan.

Tawaran A - Diskaun 15%.
Tawaran B - Jimat RM50.

Apakah hasil yang diperoleh daripada kajian ini?

Mereka mendapati:
Tawaran B iaitu jimat RM50 memperoleh respon dan keuntungan sebanyak 170% berbanding diskaun 15%.


Masalahnya bila pelanggan minta kita detail produk, cara kita hantar info produk itu yang memberi kesan besar samada pelanggan berminat atau pun lupa terus niat untuk membeli.

Apakah solusinya? Jawapannya: Teruskan teknik follow-up yang betul

Macam mana?


.

Saya kongsikan lagi beberapa tip di dalam sebuah ebook ini






























































Dalam ebook cara reply ini anda akan dapat:

1. Cara reply mesej yang betul apabila mereka minta kita PM.
2. Teknik Follow-up pelanggan.
3. Contoh-contoh ayat paksaan dan gesaaan dengan penuh kasih sayang :)
4. Perkataan-perkataan pukau yang buatkan pelanggan tak senang duduk dan terus bank in duit kepada anda.
5. BONUS:
✔ Teknik Posting Facebook
✔ Contoh 'real' gambar-gambar produk yang dijual dan mendapat sambutan di FB.
✔ Teknik Ringkas FB Ads


Teknik ini sesuai untuk peniaga-peniaga di Facebook, Forum & blog.

Anda boleh reply mesej di Private Msg Facebook, SMS, PM Forum, Whatsapp dan Telegram.



.
Anda boleh cuba baca dulu ebook ini pada harga

[strike]RM5 sahaja

cuma RM5 sahaja anda dapat selesaikan masalah ini.

cuma RM5, anda akan tengok result pelanggan dalam kurang 3 minit
[/strike]








[strike]
Maaf, Harga TERKINI:

RM10 sahaja[/strike]



[strike]Lagi sekali maaf, harga paling TERBARU

RM15 sahaja[/strike]


Lagi sekali maaf, harga paling TER TERRRRR TERBARU

RM20 sahaja

mungkin akan naik RM25, RM30..

Silakan tunggu diwaktu orang lain sibuk kaut duit pelanggan RM5k, RM10k, RM15k

(terima kasih kepada yang sudah ambil peluang pada harga yang munasabah!)


Saya Ulang, untuk kali ini harganya RM20 sahaja sahaja.




Berminat, reply thread ini dan tulis

'saya berminat dengan ebook ini'


Saya akan PM selepas itu.





.
JANGAN MENYESAL JIKA HARGA EBOOK INI SEMAKIN MAHAL!









siapa lagi mauuu?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register