BTC USD 63,462.5 Gold USD 1,769.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

ebook Hikayat Khairy Jamaludin

idiaz_131

Fun Poster
Joined
Sep 28, 2009
Messages
853
Reaction score
1
Points
15
Korang mesti pernah dengar pasal buku Hikayat Khairy Jamaludin.
Buku ni dikeluarkan masa tu dia tengah kuat berangan untuk naik ke jawatan tertinggi dalam kerajaan Malaysia. Buku ni mengisahkan skandal2 yang telah beliau dan bapa mertua serta orang2 politik dinegara kita ini lakukan tanpa kita sedari.

Sape - sape yang berminat nakkan buku ni dalam bentuk softcopy boleh sms aku....0105868737.

Aku jual dengan harga RM10 je...buku aku akan email.
 
Sponsored Post

wokyoh fx

Super Active Member
Joined
Aug 25, 2010
Messages
7,161
Reaction score
49
Points
70
Korang mesti pernah dengar pasal buku Hikayat Khairy Jamaludin.
Buku ni dikeluarkan masa tu dia tengah kuat berangan untuk naik ke jawatan tertinggi dalam kerajaan Malaysia. Buku ni mengisahkan skandal2 yang telah beliau dan bapa mertua serta orang2 politik dinegara kita ini lakukan tanpa kita sedari.

Sape - sape yang berminat nakkan buku ni dalam bentuk softcopy boleh sms aku....0105868737.

Aku jual dengan harga RM10 je...buku aku akan email.


bak sini no akaun ko .. nak beli satu .. kalau ada buku "khairy bakal pm" lagi bagus .. buku tu pun masa dia kuat dalam kerajaan pak mentua dia dulu .. dah lama aku cari ..
 

haudli

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Jul 15, 2009
Messages
47,314
Reaction score
442
Points
136
thx for sharing bro..aku tak tau nak kata apa da :eek:~X(
 
Last edited by a moderator:

idiaz_131

Fun Poster
Joined
Sep 28, 2009
Messages
853
Reaction score
1
Points
15
bak sini no akaun ko .. nak beli satu .. kalau ada buku "khairy bakal pm" lagi bagus .. buku tu pun masa dia kuat dalam kerajaan pak mentua dia dulu .. dah lama aku cari ..

SMS bro kt no 010 5868737...nnti saya bg no akaun
 

lizzqute

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2010
Messages
9,786
Reaction score
58
Points
70
Ada lagi tak???? Share la kat sini... buat apa nak jual-jual.... sama2 nak berjuang ni....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register