BTC USD 54,137.9 Gold USD 1,692.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

(Ebook : Cara baik pulih bateri rosak ) / (servis baik pulih bateri laptop)

CG Sponsors




partnerfx4u

Active+ Member
Joined
Nov 9, 2011
Messages
4,470
Reaction score
19
Points
25
kat bawah ni sy letak tracking number dimana bro (waja28) telah pos bateri untuk testimoni kepada saya..so bolehlah check utk kepastian.....:)

EM808614647MY
yang nie pulak,saya pos balik bateri bro (waja28)...:)

EM640382318MY
 
Sponsored Post

partnerfx4u

Active+ Member
Joined
Nov 9, 2011
Messages
4,470
Reaction score
19
Points
25
kepada yg tengah berurusan dengan sy melalui PM,pastikan inbox anda tidak penuh.Sy x dpt reply PM sesetengah user yg inbox dh penuh...tq
 

Y.O.N

Active+ Member
Platinum Member
Joined
Jan 23, 2011
Messages
3,750
Reaction score
6
Points
25
Betul ke aku boleh wat sendiri ni? Batery kong kt umah ni ade dua ni...
 

waja28

Fun Poster
Joined
Feb 21, 2012
Messages
192
Reaction score
11
Points
25
sape2 yg da beli ebook boleh lah bg testimoni kat sini. Mcm nak beli ebook ni..
Cara repair bateri notebook yg sy guna sebelum ni ialah masukkan bateri dalam freezer dalam 3hari, lepas tu cas dlm 12 jam. Tp cara ni kekadang berkesan dan tak, bergantung pada nasib. setakat ni hanya 2X sy Berjaya.

Bateri yg saya hantar pun sebenarnya da sy cuba cara di atas tp tak Berjaya. Jd dalam ebook ini mungkin pakai cara lain.
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,212
Reaction score
830
Points
176
Ada yang bagi feedback lagi tak.. So camner ceciter
 

Pizzaro

Active Member
Joined
Dec 19, 2012
Messages
1,016
Reaction score
52
Points
40
sedang menunggu feedback..kalau berkesan nak beli jugak ni
 

ed_zero

Super Active Member
Joined
Sep 24, 2009
Messages
5,193
Reaction score
161
Points
73
tukar sel bateri baru dalam bateri tu ke?
 
Sponsored Post
Top
Log in Register