easy loan like rhb easy bank pantas mudah & cepat...

CG Sponsors




uyue

Banned
Joined
Feb 1, 2013
Messages
183
Reaction score
0
Points
15
promosi dari syarikat kami,pembayaran pinjaman boleh di buat dgn jangka masa panjang...kami dari syarikat kudat enterprise subang perdana, hanya untuk area kl & sel sahja.. :)

layak kepada : :)cgrock
- kakitgn kerajaan
- swasta
- pencen / socso
- blacklist / ctos / ccris

dokumen yg diperlukan sngt ringkas :
- slip gaji terkini 3 bulan
- penyta bank terkini 3 bulan
- bil api & air
- gaji melalui bank shja yg diterima..

* perhatian kami tidak mengambil sebarang wang pendahuluan semasa proses dgn kami..
* kami hanya membuat urusan di pejabat sahaja..
* offis kami berada di subang perdana ..
* waktu urus niaga dari isnin - jumaat jam 9.30am-5.30pm
sabtu pula beroperasi dari jam 9.30am - 2pm sahaja... ahad cuti ! :p



jika berminat hubungi kami di :">
- 019-3430063 nina
- 019-2388328
mira


juga boleh emailkan dokumen anda terdahulu di :
- [email protected]

TQ 0_o :)paid
 
Sponsored Post

fendi86

Fun Poster
Joined
Jan 24, 2013
Messages
238
Reaction score
0
Points
10
ccris pn bleh ke? blacklist pn lepas? biar btul ni...
 

elnino25

Super Active Member
Joined
Mar 29, 2010
Messages
7,440
Reaction score
64
Points
70
easy rhb x pegang kad atm pun..
 

SVR-Marketing

Active Member
Joined
Mar 29, 2013
Messages
1,239
Reaction score
0
Points
20
ccris pn bleh ke? blacklist pn lepas? biar btul ni...

jgn tanye lebih2.. aku pun blacklist gak ni..:(:)(:)((
kang TT padam kang xdpt den nak minjam...
mane nak carik blacklist dapat loan. kat Israel pn xjumpe..:eek::eek::eek:
 

aizaf

Active Member
Joined
Oct 17, 2007
Messages
2,293
Reaction score
0
Points
20
mcm along la ni......ko tanya int dia brp? kalau 18% setahun kira ok la tu..
 

Azmi^_^Penang

Active Member
Joined
Feb 21, 2013
Messages
2,374
Reaction score
1
Points
25
Along pailang sdn bhd la ni ...apa lagi kalau tak jawab...

Buka thread pastu senyap bawah tempurung tunggu customer a.k.a mangsa
 
Sponsored Post
Top
Log in Register