BTC USD 52,116.6 Gold USD 1,682.99
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dunia serangga di dalam mikroskop elektron

CG Sponsors




copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,763
Reaction score
510
Points
161
serangga ape pun aku x tau nih


yg ni aku biase nampak kat ladang sawit celah2 buah2 sawit tuh


kumbang ni aku x biase jumpe lagi
 
Sponsored Post

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,763
Reaction score
510
Points
161
ini semacam kuman jerk


ini lalat kot,ntah x pasti lah


ini mcm kepala semut jerk


ini adalah sejenis serangga,tapi x tau ape nama dia ahaks


ni sejenis hama yg gatal2 tu le


mulut labah2 secara dekat
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,141
Reaction score
79
Points
1,020
cantik kaler dia ... halus ciptaan allah
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,763
Reaction score
510
Points
161




yang ni jerkk last aku baru telek
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,763
Reaction score
510
Points
161




yang ni jerkk last aku baru telek
 

LeptoSpyra

Active Member
Joined
Nov 22, 2010
Messages
1,013
Reaction score
2
Points
25
eeee~ geli. macam raksasa pun ada jugak. nasib baik kecik je
 
Sponsored Post
Top
Log in Register