Dulu Lain,Skang lain..(farahasyikin-my-idol)

CG Sponsors




ko'bek

Active Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
1,365
Reaction score
64
Points
30
emm..bila dh jadi org seni..:))




:)cgrock..
 
Sponsored Post

Anonymous89

Super Active Member
ForexMart Fans
Joined
Apr 28, 2009
Messages
5,408
Reaction score
28
Points
80
baik ke buruk ke buruk ke baik nie ?
 

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
comey bila pakai tudung.. :">:">
 

eh?

Super Active Member
Joined
Dec 7, 2009
Messages
8,643
Reaction score
73
Points
70
aku rasa dari tudung ke bukak tudung nie..
pasal time bertudung tu muka tak macam artis lagi
 

TamingSari

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jun 28, 2006
Messages
25,463
Reaction score
158
Points
138
hehe.. tp bile dah tak jadi org seni balik pakai tudung balik la tu :eek::eek:
 

ko'bek

Active Member
Joined
Dec 6, 2009
Messages
1,365
Reaction score
64
Points
30
hehe.. tp bile dah tak jadi org seni balik pakai tudung balik la tu :eek::eek:

emm..btul2 tu..kan mak dia ore kelate..
moga dio pake tudung balik le.
kalu nok kelik kelate kee.kan juruh &comel loteee.gitu...:D
 

tebbaloi

Legendary Member
Joined
Mar 4, 2009
Messages
13,457
Reaction score
444
Points
131
ni artis mana lak ni.. tak kenal langsung akuu ~X( ~X(
 
Sponsored Post
Top
Log in Register