BTC USD 47,242.3 Gold USD 1,754.22
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dulu Bola Kita Hebat

Sponsored Post

AMICO66

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
9,636
Reaction score
265
Points
91
nak hebat? semua barisan FAM kene turun dulu, kasi orang lain pulak pegang...
 

man_spaq

Super Active Member
Joined
Feb 14, 2009
Messages
5,865
Reaction score
16
Points
65
dulu xde campurtangan politik...skrg...huh!!!


*** bangga aku psl jersi baru ada BENDERA MALAYSIA...
 

seether

CG Top Poster Club
Joined
Jul 30, 2010
Messages
28,417
Reaction score
6
Points
311
betol bola sepak zaman dlu hebat2..
sebab ape..mmg tersemat dlm dada
main utk negara..tp skang main bola
utk harta benda je..sape tgk game
sukan asia lawan jepun smlm..kite sebagai rakyat pon
taw ape yg perlu FAM perbaikikan lagi mutu
bola sepak kita..tengs.
 

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
22,925
Reaction score
604
Points
171
semua peminat bola di malaysia tau sebab kemorosotan bola sepak malaysia..


FAM
 

tok_jogho

Active+ Member
Joined
Sep 29, 2008
Messages
2,844
Reaction score
9
Points
25
fam hidup dlam sejarah....dia x tgk dah masa depan...dia masih duduk ckp bola dulu2 hebat...hahahaha...tu la kelebihan org kita....selalu hidup lam sejarah...
 

jkmguio

CG Top Poster Club
Joined
Jun 16, 2008
Messages
28,729
Reaction score
3
Points
115
Saya juga amat Keciwa dengan L.M(FAM).Benar pemain bersalah,tetapi patut FAM
berfikiran Matang.Lihat Orang Barat kesalah tetap di hukum tetapi di hukum dgn bijak,tenpa membazir masa dll.Di gantung untuk beberapa bulan sambil
buat kerja kemasyarakatan,lepas tu main balik dengan syarat.FAM pula Palui,Gantung pemain sampai Mati/Pencin,Kalau tindakan FAM nya matang,saya fikir L.M sudah di Level yang tertinggi di ASIA.Kejap ada pemain Inport,kejab tiada,mcm mau maju dan pandai pemainnya.Penuntun pun gersang.Baru ni hukum jurulatih tenpa panjang fikir,kemudian tarik dll lagilah .Meluat saya.hahahahahahahaha.....Nanti Kurun ke 23 baru mungkin saya g support L.M
 

Lambutit

Fun Poster
Joined
Nov 7, 2010
Messages
235
Reaction score
2
Points
15
Walaupun kalah kepada China 3-0, Malaysia tetap layak, strategi Rajagobal dinanti-nantikan rakyat Malaysia.. semoga ada sinar bolasepak negara..
 

eein80

Active Member
Joined
Aug 15, 2010
Messages
2,189
Reaction score
19
Points
25
Esok Malaysia vs Vietnam... Mesti best ni...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register