BTC USD 48,050.2 Gold USD 1,754.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Wanted Duit syiling 50 sen tahun 1975

Rizz one

Active+ Member
Joined
Jul 7, 2008
Messages
3,931
Reaction score
42
Points
30
closed-sign.jpg


Terima kasih kepada yang perihatin.
 
Last edited:
Sponsored Post

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
woit, nak buat pe syiling tu?? karang ko g buat menurun no lak.. :D:D:D:D
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
kat rumah tabung ayam dah penuh 50sen.. jenuh kalau nak mencari tahun 1975 :D
 

ibuduit

Active+ Member
Joined
Feb 14, 2008
Messages
3,484
Reaction score
7
Points
25
Nak buat tarik duit ke?? Aku ada tapi ada satu bomoh tu offer aku RM 50. Bersungguh2 dia nak.. tu yg buat aku taknak jual kat dia.. :))
 

Rizz one

Active+ Member
Joined
Jul 7, 2008
Messages
3,931
Reaction score
42
Points
30
woit, nak buat pe syiling tu?? karang ko g buat menurun no lak.. :D:D:D:D

nak lengkapkan koleksi je, nak wat menurun baik aku pakai streka ayam, dulang tembaga , keris taming sari ke................:eek::eek::eek::eek:
 

ezis2u

Super Active Member
Joined
Aug 1, 2008
Messages
9,747
Reaction score
22
Points
75
klu ada ko nak bayor berapa...
 

Rizz one

Active+ Member
Joined
Jul 7, 2008
Messages
3,931
Reaction score
42
Points
30
Nak buat tarik duit ke?? Aku ada tapi ada satu bomoh tu offer aku RM 50. Bersungguh2 dia nak.. tu yg buat aku taknak jual kat dia.. :))

nak jual brape bro?, aku nak wat koleksi pastu frame kan.
kalau nak tukar koleksi pun boleh...................aku langsung tak percaya bab2 tarik duit ni, takut duit aku kat bank kene tarik........:eek::eek::eek:
 

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
aku baru jek org kedai tu mintak tuko syiling, xsempat lak nak usha thn yg ko nak tu... :p:p:p:p
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register