To Sell Duit Kertas RM20 Jaffar Hussein 1986 BNM Untuk Collector-Sold!

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
655
Points
161
Hari ni, ada mood nak jual sekeping sahaja wang kertas RM20.

Siapa cepat dia dapat.

Grade: UNC (Kira grade yang terbaik lah ni), belum pernah digunakan, masih cantik. Suci bersih 99.99%.






Harga: RM 72.00/sekeping (jangan runding lagi ye!)
Packing&Postage: RM 5.00 (surat berdaftar)
Semuanya RM 77.00


Duit RM20 siri ini dikeluarkan pada tahun 1986, ditandatangani oleh Tan Sri Dato' Jaffar Hussein, Governor BNM ke-3.

Minat? YM/PM terus di... [email protected]

Bayaran: M2U, Cimb Clicks, Public Bank
 
Last edited:
Sponsored Post

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
655
Points
161
Alamak...ada yang ym aku nak duit $1 yang lama...
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
655
Points
161
hehe, macih2... itula gamba saye :">

huhuhu, ade gak duit ni, minat gak kumpul duit lame, tapi skg fulus xde...
duit $500 dah ada ke? :D

aku ada sekeping gred UNC, tapi sayang pulak nak jual !
 

anep

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2009
Messages
242
Reaction score
0
Points
10
duit ni lahir masa aku skolah rendah..hehe
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
655
Points
161
aku kena keluar dulu, ada hal....kalau dalam 10 minit x de buyer juga, aku rasa nak cancell je tawaran ni.
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register