Dua suspek kehilangan enjin F-5E didakwa hari ini

CG Sponsors




sureheboh.com

Passed Away
Platinum Member
Joined
Jan 17, 2007
Messages
18,961
Reaction score
308
Points
131
06/01/2010 10:05am

PETALING JAYA 6 Jan. - Dua suspek yang terlibat dalam kehilangan enjin jet F-5E telah dibawa ke Mahkamah Sesyen di sini, hari ini untuk didakwa. - Utusan
 
Sponsored Post

shila70

Active Member
Joined
Oct 21, 2008
Messages
1,650
Reaction score
0
Points
20
seorang tuan sarjan ...seorang pengarah syarikat?
tak kan 2 org jer?
 

worm

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2008
Messages
485
Reaction score
18
Points
15
2 ekor kambing hitam sedia untuk disembelih
 

othmanr

Fun Poster
Joined
Jun 8, 2008
Messages
111
Reaction score
0
Points
10
Aku rasa ... nak lepas sampaikan ke tempat simpang barang tu, paling tidak ada 3 kali block + CCTV lagik... macam mana sarjan je yang kena... terrer betul sarjan ni.. hihihi.. tabiik
 

dragger

Super Active Member
Joined
Aug 29, 2008
Messages
8,548
Reaction score
35
Points
70
sure kaya diorang nih dpt habuan juta2.gomen yg bagi.
 

T2T

Super Active Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
6,927
Reaction score
113
Points
73
terrer dua org ni buat keje sampai org atasan takleh detect...
 

aygabg

Active Member
Joined
May 22, 2007
Messages
1,826
Reaction score
9
Points
25
biasa kambing org buat kari..semalam aku dapat 1/2kg daging kambing jiran bagi..nk tanya kambing buat macam daging salai sedap tak?
 

worm

Fun Poster
Joined
Jul 29, 2008
Messages
485
Reaction score
18
Points
15
biasa kambing org buat kari..semalam aku dapat 1/2kg daging kambing jiran bagi..nk tanya kambing buat macam daging salai sedap tak?
kambing hitam gini biasanya orng bunuh untuk buat pemujaan.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register