BTC USD 34,707.2 Gold USD 1,834.58
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Viral Dua kenderaan dipercayai tertimbus tanah runtuh di Jalan Simpang Pulai-Cameron

Sponsored Post

frommers

Fun Poster
Messages
415
Joined
Apr 6, 2014
Messages
415
Reaction score
167
Points
23
Selain Cameron dan genting, bukit larut, fraser pun sejuk juga
Pernah gi Fraser..tak bnyk aktiviti..kedai pun x bnyk..tapi memang sejukk..untuk rehat dengan famili ok la. Untuk buat aktiviti lain takda.
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,501
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,501
Reaction score
17,706
Points
2,536
Awards
1

fuhrer_69

Active Member
Messages
2,304
Joined
Sep 18, 2013
Messages
2,304
Reaction score
353
Points
51
Genting pun sejuk.
Haritu naik dapatlah rasa suhu 17c
Bagi aku tempat peranginan yang sejuk

1. Genting Highland - sejuk berbanding CH.
2. Bukit Fraser - sejuk dari CH atau mungkin lagi sejuk dari genting.
3. Cameron Highland - sejuk bila musim hujan je.

Tapi kalau dalam Malaysia semestinya Kundasang no 1.

Ni tempat yang aku pernah pergi, lain tak pernah sampai lagi. tak de rezeki lagi.
 

Hou-Ou

Active Member
Messages
1,186
Joined
Jun 13, 2021
Messages
1,186
Reaction score
443
Points
51
Bagi aku tempat peranginan yang sejuk

1. Genting Highland - sejuk berbanding CH.
2. Bukit Fraser - sejuk dari CH atau mungkin lagi sejuk dari genting.
3. Cameron Highland - sejuk bila musim hujan je.

Tapi kalau dalam Malaysia semestinya Kundasang no 1.


ya..kundasang memang best!

kul 4 pagi..boleh nampak puncak kinabalu berkilat kilat je

saya duk resort nama apa lupa dah

kinabalu pine resort kalau tak silap..resort murah je.. :)



Cuba kat freser hill yg saya suka...
tengahari..tiba2 kabus tebal sampai mcm dunia mistik haha..
sapa pernah kena?
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
332,501
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
332,501
Reaction score
17,706
Points
2,536
Awards
1
Bagi aku tempat peranginan yang sejuk

1. Genting Highland - sejuk berbanding CH.
2. Bukit Fraser - sejuk dari CH atau mungkin lagi sejuk dari genting.
3. Cameron Highland - sejuk bila musim hujan je.

Tapi kalau dalam Malaysia semestinya Kundasang no 1.

Ni tempat yang aku pernah pergi, lain tak pernah sampai lagi. tak de rezeki lagi.

Fraser Hill belum pernah sampai lagi
GH & CH dah pernah pergi
Kundasang pun sama
Dan setuju Kundasang no 1 😘
 

g-man

Super Active Member
gem
Messages
6,710
Joined
Jan 16, 2011
Messages
6,710
Reaction score
1,073
Points
151
Hehe.. btul dah tu.. kesabaran kt jln tu xde mslh.. kesabaran dgn anak2 tu xtau lg.. 8thn 4thn dan sorg baby.. 🤣.. gerenti diaorg komplen..
Hehe..kena sorang nk ke tandas jenoh juge, atas tu dah le sejuk.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register