BTC USD 35,751.1 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dua beranak diserang penyamun

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
298,560
Reaction score
12,774
Points
2,376
PANTAI REMIS – Seorang warga emas dan anak lelakinya nyaris maut selepas ditetak dengan parang oleh seorang daripada tiga perompak yang memecah masuk rumah mereka di Kampung Matang Acheh di sini semalam.

Ketua Polis Daerah Manjung, Asisten Komisioner Mohd. Jamil Osman berkata, dalam kejadian pada pukul 4.30 pagi itu, Che Omar Ahmad, 58, dan anaknya Saiful Che Omar, 25, cedera di beberapa bahagian badan, kepala dan kaki.

Mereka dimasukkan ke Hospital Seri Manjung dekat sini.

Menurut beliau, kejadian itu berlaku apabila mangsa bersama enam anggota keluarga lain yang sedang tidur menyedari rumah mereka dimasuki orang.

Katanya, tiga suspek berkenaan yang memakai topeng muka telah mengumpil salah sebuah tingkap di bahagian dapur sebelum salah seorang masuk melalui tingkap ke dalam rumah itu.

“Suspek yang masuk melalui tingkap itu kemudian membuka pintu rumah bagi membolehkan dua suspek lain masuk,” kata beliau pada sidang akhbar di pejabatnya di sini semalam.

Katanya, kehadiran penceroboh itu disedari Saiful yang terus bergelut dengan ketiga-tiga suspek itu di ruang tamu rumah.

Pergelutan antara Saiful dan suspek-suspek itu menyebabkan ayahnya tersedar dan datang membantunya.

Kosmo
 
Sponsored Post

Pulau Tenggol

Active Member
Joined
Sep 22, 2010
Messages
2,258
Reaction score
11
Points
25
ada orang dlm rumah pun berani lg dorang masuk mencuri..:mad:
 

Uzyr R

Super Active Member
Joined
Jul 23, 2008
Messages
7,750
Reaction score
86
Points
70
kejadian spt ini lah yg amat ditakuti..duduk rumah pn rasa tak selamat..:(
 

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,921
Reaction score
541
Points
161
paling risau kalau gadis sensorg dlm umah
 

abangjedi

Active Member
Joined
May 3, 2010
Messages
1,102
Reaction score
22
Points
30
susun la senjata disetiap sudut rumah. senang nak capai apabila diperlukan...
 

mohdridzuan®

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
11,852
Reaction score
40
Points
130
napelah makin teruk jenayah kat msia ni :((
 

iamloco

Super Active Member
Joined
Dec 16, 2008
Messages
9,813
Reaction score
115
Points
73
dah la samun, pergi cederakan pulak buat apa. mmg binatang betul
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
298,560
Reaction score
12,774
Points
2,376
penyamun zaman skrg ni mmg patut pon kono tembak mati teros
kalau x org x bersalah lak mati
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register