BTC USD 63,924.1 Gold USD 1,776.32
Time now: Jun 1, 12:00 AM

To Sell DSLR Nikon D80 + Tamron Lense

degaOne

Active+ Member
Joined
Sep 18, 2007
Messages
3,458
Reaction score
15
Points
25
CANCEL JUAL !! ...UDAH ROSAK !! ...AKU SEDEY !! ...


As Salam ...

- Sebenarnya aku beli kamera ni dari bro Alongmokhlis lepas raya haritu. dia jual kat sini http://www.carigold.com/portal/forums/showthread.php?t=175550&highlight=Nikon ..

- Nikon D80 full set dgn lens Tamron 28-200mm f3.8-5.6.

- SC dalam 60K tapi jangan risau body Nikon D80 ke atas boleh pergi sampai 120K. tu kata bro Alongmokhlis la masa aku amik aritu.

- Kira aku dah pakai 3 bulan dan sangat puas hati dengan kamera ni mantap gilo. Sekarang ni aku rasa nak upgrade skit so tiba la masa nak jual SEGERA kamera ni.

- Harga dulu aku beli rm1,850.00 sekarang mesti la lagi murah kan.. so aku nak offer RM1,550.00 nego ajer komplit set tp xde beg la yer.

Gambar dia :

NikonD80sunway.jpg


NikonD80sunway1.jpg


Nombor aku ada kat siggy bawah tu yer.. SEGERA TAU ... TQ
 
Last edited:
Sponsored Post

anuarul

CG Top Poster Club
Joined
Jan 9, 2009
Messages
26,151
Reaction score
104
Points
133
wah.....upgred trusss......d7000 ke? hehehe
 

degaOne

Active+ Member
Joined
Sep 18, 2007
Messages
3,458
Reaction score
15
Points
25
Salam 1 muharam 1432H ... mai beli nikon d80 mai ...
 

tOksiak

Active Member
Joined
Jun 16, 2007
Messages
2,197
Reaction score
0
Points
20
nak ke....tk nak....nak keeeee...tk nak....
awat lambat sungguh nk mashuk ni....
tolong tibai bagi naik topik ni sudah la....tu ja yg aku mampu pun...

hg PM aku harga paling rendah buleh bagi.....mana la tau kot2 ada dit terselit....
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,199
Reaction score
94
Points
1,020
nak ke....tk nak....nak keeeee...tk nak....
awat lambat sungguh nk mashuk ni....
tolong tibai bagi naik topik ni sudah la....tu ja yg aku mampu pun...

hg PM aku harga paling rendah buleh bagi.....mana la tau kot2 ada dit terselit....

rembat je la bro ... murah dah tu ... hampir D90 :p
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register