BTC USD 56,932.2 Gold USD 1,772.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Covid-19 Dos Ketiga Diberi Selepas Lebih 80 Peratus Dewasa Divaksin

Sponsored Post

pedang_setiawan

Active Member
Messages
1,307
Joined
Nov 16, 2010
Messages
1,307
Reaction score
456
Points
51
Dah siap 3rd dose pn. Xde byk cakap mcm sesetgh org. Baik aku tolong org sakit covid dari dok merapu mcm2 geng antibeksin....langsung xde bagi sumbangan kepada masyarakat masa pandemik/endemik....cakap byk dgn goyang teluq saja kt rmh..
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Messages
95,239
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
95,239
Reaction score
15,431
Points
1,906
Dah siap 3rd dose pn. Xde byk cakap mcm sesetgh org. Baik aku tolong org sakit covid dari dok merapu mcm2 geng antibeksin....langsung xde bagi sumbangan kepada masyarakat masa pandemik/endemik....cakap byk dgn goyang teluq saja kt rmh..
terbaik tn pedang_setiawan, nice :)
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
324,571
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
324,571
Reaction score
16,558
Points
2,376
Dah siap 3rd dose pn. Xde byk cakap mcm sesetgh org. Baik aku tolong org sakit covid dari dok merapu mcm2 geng antibeksin....langsung xde bagi sumbangan kepada masyarakat masa pandemik/endemik....cakap byk dgn goyang teluq saja kt rmh..

Barisan hadapan kita
Cepat je 👍
 

SMI6

Active+ Member
Messages
3,509
Joined
Jan 3, 2016
Messages
3,509
Reaction score
838
Points
86
Dah siap 3rd dose pn. Xde byk cakap mcm sesetgh org. Baik aku tolong org sakit covid dari dok merapu mcm2 geng antibeksin....langsung xde bagi sumbangan kepada masyarakat masa pandemik/endemik....cakap byk dgn goyang teluq saja kt rmh..
antivak ni membongak je terror.
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Messages
95,239
Paid Membership
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
95,239
Reaction score
15,431
Points
1,906
Mana aci.

Antivax jgk 🤭
mana ada anti vac pulak

anti vac tu adalah yg tak ambik even single vaccine pun

ni org yg dah ambik dua vaksin lagi tu, dah dos lengkap, mcmana pulak nak dipanggil anti vac

pemahaman pada istilah & makna yg betul
dan penggunaan bahasa yg betul adalah amat diperlukan dlm hal ni

ni benda basic je ni yg sesetengah org tak faham
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,786
Top Poster #5
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,786
Reaction score
22,055
Points
1,671
mana ada anti vac pulak

anti vac tu adalah yg tak ambik even single vaccine pun

ni org yg dah ambik dua vaksin lagi tu, dah dos lengkap, mcmana pulak nak dipanggil anti vac

pemahaman pada istilah & makna yg betul
dan penggunaan bahasa yg betul adalah amat diperlukan dlm hal ni

ni benda basic je ni yg sesetengah org tak faham
Seriusnya. Antijoke
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register