BTC USD 40,019.0 Gold USD 1,830.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

donat VS karipap (18SG)

rehohk

Fun Poster
Joined
Mar 1, 2008
Messages
211
Reaction score
0
Points
10
cerita berkisar di sebuah kem askar dimana seorang jeneral terhendap-hendap umpama nak skodeng anak dara mandi untuk menyiasat staff perempuannya yang dilaporkan menghasilkan karipap dengan cara yg agak menjijikkan. setelah di intip, memang benar didapati staffnya itu membuat karipap dengan menggunakan set gigi palsunya sebagai acuan karipap. Lalu dgn tak semena-menanya disergah staff nya itu.
jeneral : jenab, dah lama saya terima laporan ttg awak buat karipap ni. memang sah awak seorang pengotor....
jenab : tuan baru tengok saya buat karipap..tuan belum tengok suami saya buat donat..( sambil menunding donat di atas meja yang berlubang di tengah ) ....agak-agak macamana suami dia buat donat,ye... :-?

moral : jangan makan donat yang berlubang besar...

hazualuv....mane zack..da lama tak napak dia...rindu NAK GADUH..ko msti da tak ingt aku coz da lame aku tak mng ektifkan diri..hihi:p
 
Sponsored Post

amira88

Legendary Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
12,032
Reaction score
12
Points
115
hahahaha...

donut ek??

sib baik aku tak suker donut...
 

nashburn

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
6,374
Reaction score
68
Points
70
patutla dunkin donut takde lubang kat tengah
 

EiRa

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Oct 27, 2007
Messages
15,057
Reaction score
0
Points
110
camner ekk suami dia wat donut..
hahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register