To Sell Dockers Original

CG Sponsors




wantz

Junior Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
65
Reaction score
0
Points
6





~ Original item and new
~ Cheap price RM120 only
~ Market price around RM200
~ Price include Pos Laju postage
~ Size from 30 to 40
~ Ask for colour
~ Payment via Maybank2u or bank in only.
~ More detailed email [email protected]
 
Sponsored Post

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
alamak kck sgt la pic tu...xleh nak nmpak kain ni jenis lembut ke x
 

wantz

Junior Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
65
Reaction score
0
Points
6
kain cantik x keras sgt x lembut sgt
 

tawkeyestate

Active Member
Joined
Jul 6, 2007
Messages
1,642
Reaction score
7
Points
25
dulu ada aku beli sehelai harge rm180 tapi pakai tak sampai setahun tak tau la tetiba tak muat pulak pinggang cepat pulak dia naik...:))
 

wantz

Junior Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
65
Reaction score
0
Points
6
dulu ada aku beli sehelai harge rm180 tapi pakai tak sampai setahun tak tau la tetiba tak muat pulak pinggang cepat pulak dia naik...:))
Haaa tu harga dulu, ni harga baikk punyaa. hehe saiz berapa tu? :D
 

wantz

Junior Member
Joined
Aug 2, 2008
Messages
65
Reaction score
0
Points
6
kat area gombak @ bandar sri damansara
 

Jea

Freshie
Joined
May 18, 2010
Messages
15
Reaction score
0
Points
3
bro seluar ader lagi ker skg ni...
sory arr lmbt skit...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register