Doa untuk dapat jodoh yang diingini

CG Sponsors




mellina

Fun Poster
Joined
Oct 13, 2008
Messages
170
Reaction score
12
Points
15
doa..doa..jgn x doa..good luck!

"Ya Allah, kalau dia memang jodohku,
jodohkanlah. .....
Tapi kalau bukan jodohku,
jodohkanlah jugak.....

Jika dia tidak berjodoh dgnku,
maka jadikanlah kami jodoh....
Kalau dia bukan jodohku,
jangan sampai dia dapat jodoh yg lain, selain ku.....

Kalau dia tidak bisa di jodohkan dgn ku,
jangan sampai dia dpt jodoh yg lain,
biarkan dia tidak berjodoh sama spt diriku.....

Dan saat dia telah tidak memiliki jodoh,
jodohkanlah kami kembali.....

Kalau dia berjodoh dgn org lain,
putuskanlah!
Jodohkanlah dgn ku.....

Jika dia tetap menjadi jodoh org lain,
biar org itu ketemu jodoh dgn yg lain dulu dan
kemudian jodohkan kembali dia dgn ku.....(nak nak sangat ni..!!!.)

AMIN........

cubalah.kalau tak dapat jugak.akan ku tuliskan doa yang baru..heheh
good luck bebeh!!
 
Sponsored Post

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
hurmm..
rumet pistia dulu penah kasi tau pasal doa nih..
ooz die nak sgt kawin ngan pakwe die tuh..
hehe mase 2nd year dulu..
tgk hepi je diorg..
dah 4thn kapel..
semoga sampai ke jinjing pelamin la die.. :)
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
hurmm..
rumet pistia dulu penah kasi tau pasal doa nih..
ooz die nak sgt kawin ngan pakwe die tuh..
hehe mase 2nd year dulu..
tgk hepi je diorg..
dah 4thn kapel..
semoga sampai ke jinjing pelamin la die.. :)
pistia plak camna??

:D:D

thread ni dah ada la....
 

MzJb

Active Member
Joined
Mar 9, 2008
Messages
1,004
Reaction score
14
Points
25
jgn main2 la dgn doa...
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
pistia tak kot..
cam terdesak je doa nih..
huhu mane tau jodoh kite org yg lg elok..
bagus2....

tapi doa tu ejas sket je...

kalo jodoh aku orang alim,jodohkan lah..

kalo tak alim,alim kan dia..

kalo jodoh alim aku tu dah kawin,jadikan lah aku isteri keempat..


:eek::eek:
 

brozul

Super Active Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
8,469
Reaction score
28
Points
70
astrok ni...
cek blk thread lama...
 

Kurma

Active+ Member
Joined
Jul 23, 2007
Messages
4,219
Reaction score
95
Points
30
Jangan main dengan doa sebab benda ni mula dengan nama Allah akhir dengan Amin.....
walaupun mungkin yg asal niat dia bersungguh2,....tapi dibimbangi disalah intepretasi oleh org lain ....benda ni pernah mendapat teguran dr ustaz
 

Pistia

Super Active Member
Joined
Sep 22, 2008
Messages
8,760
Reaction score
47
Points
70
bagus2....

tapi doa tu ejas sket je...

kalo jodoh aku orang alim,jodohkan lah..

kalo tak alim,alim kan dia..

kalo jodoh alim aku tu dah kawin,jadikan lah aku isteri keempat..


:eek::eek:
takmo..takmo..
nak jd isteri sorang jer..:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register