BTC USD 49,117.8 Gold USD 1,783.44
Time now: Jun 1, 12:00 AM

disney and co. sebenarnya menyebarkan propaganda seks

Sponsored Post

azrul282

Active+ Member
Messages
3,686
Joined
Jun 23, 2008
Messages
3,686
Reaction score
59
Points
30
penganut kristian pun mrh ngn Disney ni.Propaganda seks /pemujaan Syaitan dan mcm2 lagilah.:mad::mad:
 

ZM90

Fun Poster
Messages
568
Joined
Apr 29, 2009
Messages
568
Reaction score
38
Points
20
betul tu,sebab tu maksiat bermaharajalela di seluruh dunia....
 

nuex

Active+ Member
Messages
4,039
Joined
Feb 23, 2008
Messages
4,039
Reaction score
33
Points
30
budak2 kalo tgok 'sex' kompem ingt smpai bile2..
 

ajoi24

Active+ Member
Messages
3,195
Joined
Sep 25, 2009
Messages
3,195
Reaction score
4
Points
25
camni nk bg bdk2 tgk katon pown x brani...
 

302

Legendary Member
Messages
10,841
Joined
Apr 30, 2009
Messages
10,841
Reaction score
65
Points
125
lame dah tau nie
 

KuihKoci

Junior Member
Messages
55
Joined
Nov 13, 2009
Messages
55
Reaction score
0
Points
6
Mana Disney nyee??

Ada orang kata, sebenarnya sume ni bergantung jugak pada pemikiran si penerima. Kalo dah jenis slalu fikir yang bukan2, nampak benda biasa pun imaginasinya jadi bukan2. Tengok katil, dok fikir kelain...
 

Bombastic

Fun Poster
Messages
866
Joined
Aug 10, 2008
Messages
866
Reaction score
47
Points
20
propaganda seks ni ape??

x brani tanye google...kang kuar gamba len plak...ade perkataan seks...



and...

ni disney yg kt astro tu ke??....kalo aku btol...aku langsung x percaya...sbb...video tu...mne tha die amik...cite ape plak yg sampai ade mcm tu...and...yg pkok tu...aku siap siasat lagi yg tempat die highlight kn tu...x same langsung....
 
Last edited:

kancil biru

Legendary Member
Messages
11,641
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,641
Reaction score
1,099
Points
191
ermmmm agak la.......aku setuju kalau ia diharamkan tontonan dalam malaysia
 
Sponsored Post
Top
Log in Register