Dipukul Pemimpin Kanan UMNO...

CG Sponsors




raynasofia

Permanently Banned, Multiple Account azriff
Joined
Aug 31, 2010
Messages
5,375
Reaction score
330
Points
81
Satu laporan polis telah dibuat terhadap seorang pemimpin kanan Umno yang didakwa menampar dan menyepak seorang lelaki minggu lepas.

Menurut laporan itu yang dilihat oleh Malaysiakini, kejadian itu
berlaku di Putrajaya pada 5 April pada sekitar jam 11.30 pagi dan laporan itu dibuat pada jam 5.13 petang.

Pengadu itu mendakwa kejadian itu berlaku ketika dia pergi ke pejabat pemimpin Umno itu untuk meluahkan maalah yang dihadapinya.

"Sebaik saja saya masuk ke pejabat (pemimpin Umno itu) terus menampar muka saya sebanyak lebih kurang lima kali dan menyepak bahagian belakang badan saya.

"Saya tidak tahu mengapa beliau bertindak sedemikian terhadap saya.

"Saya telah mengalami kesakitan di bahagian muka dan belakang badan saya tetapi tiada sebarang kecederaan ataupun luka yang saya alami," laporan polis itu dipetik.

"Tujuah saya buat laporan polis ini adalah untuk melindungi diri dan takut sekiranya saya diapa-apakan di kemudian hari.

"Laporan polis dibuat oleh saya tanpa dipaksa oleh mana-mana individu," kata lelaki berusia 50 tahun itu.

Ketika dihubungi, balai polis di mana laporan itu dibuat mengesahkan menerima aduan tersebut.

Malaysiakini tidak menyiarkan identiti pemimpin Umno tersebut sementara menunggu untuk mendapatkan komennya.

SUMBER
 
Sponsored Post

raynasofia

Permanently Banned, Multiple Account azriff
Joined
Aug 31, 2010
Messages
5,375
Reaction score
330
Points
81
Siapa agaknya pemimpin kanan tu yer?? Kalau2 ada mata2 CG yang tahu.. Leh tahan samseng gak keturunan UMNO ni..
 

d_conan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 24, 2011
Messages
24,174
Reaction score
866
Points
161
Pukul pulak.. Mcm2 kes la..
 

sonOFjawa

Active Member
Joined
Mar 2, 2008
Messages
2,334
Reaction score
18
Points
25
aiks...xkn x pasal2 kna pukul.....
ni mesti ada mende yg x brape nk kena kot....
 

tenungskrin

Super Active Member
Joined
Oct 5, 2009
Messages
5,711
Reaction score
90
Points
70
"Sebaik saja saya masuk ke pejabat (pemimpin Umno itu) terus menampar muka saya sebanyak lebih kurang lima kali dan menyepak bahagian belakang badan saya.
kesian...tak sompek cakap dah kono...
 

fordLASER

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2007
Messages
10,806
Reaction score
54
Points
120
kena tanya kj ni... pasai dia cakap taktik kotor bukan budaya umnoi be end...
 

Awie

Active+ Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
3,462
Reaction score
10
Points
25
lain kali setiap org nak jumpa pemimpin, haruslah pakai spy cam bentuk pen pon jadilah, bolehlah rakam atau pasang jerat kasi kenakan pemimpin yg tak hormat kita.
 

LilinSticks

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2008
Messages
3,487
Reaction score
3
Points
25
Laa baru tau ka UMNO MAFIA Malaya... sib bek idup lg kalau di C4 kan jd debu terus, Alhamdulillah hidup lagi.:)
 

mhassan

Fun Poster
Joined
Apr 22, 2011
Messages
478
Reaction score
0
Points
10
aik...main kasaq nampak....jgn sood
 

ml8883

Fun Poster
Joined
Dec 2, 2009
Messages
285
Reaction score
21
Points
25
Ini lah yang di katakan samseng..UNMO selagi tak di tumbangkan
selagi tu lah mereka akan berlagak sombong undang2 macam bapaknya
yang punya!!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register