Dipenjara dalam sel mewah di Jakarta

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591

ARTALYTA duduk di dalam sel mewah di Penjara Pondok Bambu di Jakarta semalam.

JAKARTA - Walaupun bergelar banduan, Artalyta Suryani duduk dalam bilik penjara mewah semasa menjalani hukuman penjara lima tahun di penjara Pondok Bambu kerana kesalahan merasuah seorang pendakwa raya awam bagi menggugurkan siasatan berprofil tinggi.

Sel penjara wanita berkenaan tak ubah seperti sebuah bilik hotel tiga bintang, lengkap dengan sebuah katil spring, sofa tetamu selain sebuah dapur dan alat penghawa dingin bagi memastikan keselesaan penghuninya.

Mengulas mengenainya, Menteri Keadilan dan Hak Asasi Manusia Indonesia, Patrialis Akbar mengakui sesetengah tahanan di Penjara Pondok Bambu, Jakarta Timur itu menerima layanan istimewa tetapi beliau akan menyiasat isu tersebut. - Agensi
 
Sponsored Post

atlantis

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 3, 2008
Messages
35,221
Reaction score
767
Points
161
bayar ikut hari ni. sama cam hotel gak.
 

fauzizul

Legendary Member
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,777
Reaction score
9
Points
120
x rase cm dok pnjara la klu cmtu punye tmpat:D
 

danzaimar

Legendary Member
Joined
Oct 29, 2008
Messages
11,505
Reaction score
46
Points
120
kalo cm ni..aku pun nak..makan free..semua tanggung..huhuhu
 

hairel.jay

Active Member
Joined
Feb 11, 2009
Messages
1,235
Reaction score
2
Points
25
kalo kat dlm dah mewah camni..nk wat jahat kali ke2 dah tak kesah..
 

donaldduck

Active+ Member
Joined
Jan 11, 2010
Messages
3,751
Reaction score
60
Points
30

ARTALYTA duduk di dalam sel mewah di Penjara Pondok Bambu di Jakarta semalam.

JAKARTA - Walaupun bergelar banduan, Artalyta Suryani duduk dalam bilik penjara mewah semasa menjalani hukuman penjara lima tahun di penjara Pondok Bambu kerana kesalahan merasuah seorang pendakwa raya awam bagi menggugurkan siasatan berprofil tinggi.

Sel penjara wanita berkenaan tak ubah seperti sebuah bilik hotel tiga bintang, lengkap dengan sebuah katil spring, sofa tetamu selain sebuah dapur dan alat penghawa dingin bagi memastikan keselesaan penghuninya.

Mengulas mengenainya, Menteri Keadilan dan Hak Asasi Manusia Indonesia, Patrialis Akbar mengakui sesetengah tahanan di Penjara Pondok Bambu, Jakarta Timur itu menerima layanan istimewa tetapi beliau akan menyiasat isu tersebut. - Agensi

Ni maknenye..Indonesia pndai wat duit.. huu.. :p

wat penjara mahaL2..pastu suh krajaan byar..
(siap ade dapur sume ckup..)

Cmni sume yg duk merempat , msti nk masuk pnjara...mkn free..
idup sng, xde sejuk2 duk kt kaki Lima...

Paling lebey pn, gi merompak bank..pastu ckp sory kt pegawai bank..suh caLL polis.. hahaha..
Konpem masuk pnjara..pastu dpt duduk "hoteL 3 Bintang".. :eek:
 

KaZuMa_KiRyUu

Fun Poster
Joined
Dec 25, 2008
Messages
612
Reaction score
2
Points
15
kalau mcm nie punyer mewah, aku pon nk masuk gak la..
sewa xpyh pikir, mkn minom pon xpyh pikir.. makan tido jer la selama 5thn..
huhuhuhuhu... :p
 
Sponsored Post
Top
Log in Register