BTC USD 40,130.1 Gold USD 1,817.22
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dimana yang dikatakan beli emas untung?

g-man

Super Active Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
5,110
Reaction score
772
Points
121
bank2 kat dunia ni pun banyak simpan emas , sekali diorang pakat jual jatuh juga harga emas nanti
Betul dah tu, bila mereka dah jual secara pukal pegangan emas mereka untuk ambil untung, mau jatuh merudum harga emas nanti..kita nantikan cycle 2011 adakah akan berulang lagi.
 
Sponsored Post

AbdulFakar

Fun Poster
Joined
Jun 16, 2019
Messages
232
Reaction score
36
Points
30
Betul dah tu, bila mereka dah jual secara pukal pegangan emas mereka untuk ambil untung, mau jatuh merudum harga emas nanti..kita nantikan cycle 2011 adakah akan berulang lagi.


biasa kita kalau sembang dgn org lain mesti selalu suruh beli emas je kan. harga akan naik, kalis inflasi,,, pusing2 benda tu je yg selalu kita dengar

takda sapa ambik tahu pasal ni kan ? atau buat2 tak tahu
 

AbdulFakar

Fun Poster
Joined
Jun 16, 2019
Messages
232
Reaction score
36
Points
30
kalau dlm berita cakap akan naik selalu yg sebaliknya jadi . macam tahun lepas banyak keluar berita 2020 minyak naik sampai $100 setong. tengok la tahun ni sampai -ve harga dia.
 

art_director

Banned
Joined
Jan 20, 2008
Messages
3,606
Reaction score
182
Points
43
2017 - 2018 beli gold harga rm160-170
Tarikh hari ni harga da naik RM293

Semua gold bar beli dah untung bersih da cecah RM130 p/gram

(Ni aku cite 99.9 yer)
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register