Dimana yang dikatakan beli emas untung?

CG Sponsors




g-man

Active+ Member
Joined
Jan 16, 2011
Messages
4,544
Reaction score
570
Points
81
bank2 kat dunia ni pun banyak simpan emas , sekali diorang pakat jual jatuh juga harga emas nanti
Betul dah tu, bila mereka dah jual secara pukal pegangan emas mereka untuk ambil untung, mau jatuh merudum harga emas nanti..kita nantikan cycle 2011 adakah akan berulang lagi.
 
Sponsored Post

AbdulFakar

Fun Poster
Joined
Jun 16, 2019
Messages
178
Reaction score
23
Points
15
Betul dah tu, bila mereka dah jual secara pukal pegangan emas mereka untuk ambil untung, mau jatuh merudum harga emas nanti..kita nantikan cycle 2011 adakah akan berulang lagi.

biasa kita kalau sembang dgn org lain mesti selalu suruh beli emas je kan. harga akan naik, kalis inflasi,,, pusing2 benda tu je yg selalu kita dengar

takda sapa ambik tahu pasal ni kan ? atau buat2 tak tahu
 

AbdulFakar

Fun Poster
Joined
Jun 16, 2019
Messages
178
Reaction score
23
Points
15
kalau dlm berita cakap akan naik selalu yg sebaliknya jadi . macam tahun lepas banyak keluar berita 2020 minyak naik sampai $100 setong. tengok la tahun ni sampai -ve harga dia.
 

art_director

Active+ Member
Joined
Jan 20, 2008
Messages
3,588
Reaction score
170
Points
43
2017 - 2018 beli gold harga rm160-170
Tarikh hari ni harga da naik RM293

Semua gold bar beli dah untung bersih da cecah RM130 p/gram

(Ni aku cite 99.9 yer)
 
Sponsored Post
Top
Log in Register