BTC USD 32,088.5 Gold USD 1,804.00
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dihina tidak boleh beranak, Siti Elizad buat laporan polis

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
Dihina tidak boleh beranak, Siti Elizad buat laporan polis
Oleh KOSMO!
23 Jun 2021, 11:50 pm
1624495193112.png

PETALING JAYA – Luluh dan teramat sedih dengan kebiadaban seorang individu yang sewenang-wenang menggelarkan dirintya mandul, bahkan dihina dengan kata-kata kesat berikutan belum mempunyai zuriat, pelakon dan pengacara Siti Elizad bertindak membuat laporan polis.

Menurut Elizad atau nama sebenarnya Siti Elizad Mohamad Sharifuddin, 37, dia nekad memfailkan laporan di Balai Polis Bukit Jalil kerana tuduhan tersebut telah melukakan hatinya sebagai seorang wanita dan isteri.

“Pertamanya, jarang-jarang hendak melayan komen-komen bodoh begini tetapi bila dia guna perkataan ‘mandul’, sangat melukakan hati saya.

“Kau Allah SWT ke yang tahu aku ini mandul atau tidak boleh beranak? Menggigil dan terketar-ketar tangan ketika ini,” tulisnya dalam satu hantaran Instagram.

Dalam perkongsian sama, pelakon Puteri Yang Ditukar itu turut memuat naik sebuah video seorang lelaki yang mengecam tindakan biadab individu terbabit terhadapnya.

Tambah penyampai radio Sinar.FM itu, tuduhan tersebut terlalu kejam sehingga membuatkan jantungnya seperti hendak gugur.

Lebih menyedihkan, Eliaz mengakui juga menaip kapsyen hantaran tersebut dalam keadaan menangis.

“Jantung rasa nak tercabut, sedih yang teramat sangat! Kau sukakah kalau tengok saya bercerai-berai sebab belum ada zuriat?

“Saya menangis ketika menaip semua ini, awak tahu ke saya solat atau tidak? Bersedekah, mengaji, atas sejadah dan semua amalan perlu dikongsi ke? Lain orang lain caranya.

“Saya tidak perlukan perhatian murahan seperti ini kerana sudah bahagia dengan kehidupan sekarang. Rezeki anak itu semua kerja Allah,” ujarnya lagi.

Dalam pada itu, dia juga menegaskan perkataan mandul tidak boleh disebut mahupun dilabelkan kepadanya memandangkan selama ini dia sudah berusaha keras, bahkan pernah mengandung untuk mendapatkan zuriat.

“Saya berusaha keras bagai nak mati untuk dapatkan zuriat sendiri. Hari-hari menangis dalam solat minta pada Allah agar jangan biarkan berseorangan tanpa zuriat.

“Bertahun-tahun jumpa doktor pakar, pergi seluruh pelusuk berubat, cucuk sana-sini, sakit tahu tak? Kau pula senang-senang gelar aku pu****k dan mandul,” tulisnya lagi.

“Jarang aku ambil kisah dan tidak maafkan orang tetapi kali ini, luluh hati! Saya sudah buat laporan polis di Balai Polis Bukit Jalil terima kasih kepada semua yang membantu, selebihnya tunggu tindakan selanjutnya esok,” ujarnya.

Tangkap layar posting yang dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook.
Dia turut mengucapkan terima kasih kepada seorang lelaki dalam video berkenaan yang berpihak kepadanya dan turut mengecam tindakan individu tidak bertanggungjawab itu.

Terdahulu, Elizad pernah menjalani proses rawatan kesuburan In vitro fertilisation (IVF) bagi mendapatkan cahaya mata pada September tahun lalu namun disahkan mengalami keguguran pada November.

Untuk rekod, Elizad mendirikan rumah tangga bersama Shamsul Baharin Rahman pada 11 Januari 2015. – K! ONLINE
 
Sponsored Post

Ardy

Active Member
Joined
Jun 15, 2010
Messages
2,021
Reaction score
137
Points
78
Semoga Allah kurniakan zuriat buat Elizad...

Just buat bodoh je...
 

pelitaminyak

Active+ Member
Joined
Aug 13, 2008
Messages
4,156
Reaction score
1,228
Points
111
Dihina tidak boleh beranak, Siti Elizad buat laporan polis
Oleh KOSMO!
23 Jun 2021, 11:50 pm
1624495193112.png

PETALING JAYA – Luluh dan teramat sedih dengan kebiadaban seorang individu yang sewenang-wenang menggelarkan dirintya mandul, bahkan dihina dengan kata-kata kesat berikutan belum mempunyai zuriat, pelakon dan pengacara Siti Elizad bertindak membuat laporan polis.

Menurut Elizad atau nama sebenarnya Siti Elizad Mohamad Sharifuddin, 37, dia nekad memfailkan laporan di Balai Polis Bukit Jalil kerana tuduhan tersebut telah melukakan hatinya sebagai seorang wanita dan isteri.

“Pertamanya, jarang-jarang hendak melayan komen-komen bodoh begini tetapi bila dia guna perkataan ‘mandul’, sangat melukakan hati saya.

“Kau Allah SWT ke yang tahu aku ini mandul atau tidak boleh beranak? Menggigil dan terketar-ketar tangan ketika ini,” tulisnya dalam satu hantaran Instagram.

Dalam perkongsian sama, pelakon Puteri Yang Ditukar itu turut memuat naik sebuah video seorang lelaki yang mengecam tindakan biadab individu terbabit terhadapnya.

Tambah penyampai radio Sinar.FM itu, tuduhan tersebut terlalu kejam sehingga membuatkan jantungnya seperti hendak gugur.

Lebih menyedihkan, Eliaz mengakui juga menaip kapsyen hantaran tersebut dalam keadaan menangis.

“Jantung rasa nak tercabut, sedih yang teramat sangat! Kau sukakah kalau tengok saya bercerai-berai sebab belum ada zuriat?

“Saya menangis ketika menaip semua ini, awak tahu ke saya solat atau tidak? Bersedekah, mengaji, atas sejadah dan semua amalan perlu dikongsi ke? Lain orang lain caranya.

“Saya tidak perlukan perhatian murahan seperti ini kerana sudah bahagia dengan kehidupan sekarang. Rezeki anak itu semua kerja Allah,” ujarnya lagi.

Dalam pada itu, dia juga menegaskan perkataan mandul tidak boleh disebut mahupun dilabelkan kepadanya memandangkan selama ini dia sudah berusaha keras, bahkan pernah mengandung untuk mendapatkan zuriat.

“Saya berusaha keras bagai nak mati untuk dapatkan zuriat sendiri. Hari-hari menangis dalam solat minta pada Allah agar jangan biarkan berseorangan tanpa zuriat.

“Bertahun-tahun jumpa doktor pakar, pergi seluruh pelusuk berubat, cucuk sana-sini, sakit tahu tak? Kau pula senang-senang gelar aku pu****k dan mandul,” tulisnya lagi.

“Jarang aku ambil kisah dan tidak maafkan orang tetapi kali ini, luluh hati! Saya sudah buat laporan polis di Balai Polis Bukit Jalil terima kasih kepada semua yang membantu, selebihnya tunggu tindakan selanjutnya esok,” ujarnya.

Tangkap layar posting yang dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook.
Dia turut mengucapkan terima kasih kepada seorang lelaki dalam video berkenaan yang berpihak kepadanya dan turut mengecam tindakan individu tidak bertanggungjawab itu.

Terdahulu, Elizad pernah menjalani proses rawatan kesuburan In vitro fertilisation (IVF) bagi mendapatkan cahaya mata pada September tahun lalu namun disahkan mengalami keguguran pada November.

Untuk rekod, Elizad mendirikan rumah tangga bersama Shamsul Baharin Rahman pada 11 Januari 2015. – K! ONLINE
Kekadang org ni boleh begitu kejam ........... Sensiviti org lain kena jaga 🙏🙏

Semoga elizad ni ambik kesempatan ni utk berdoa, doa org teraniaya dimakbul Allah 👍👍
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
303,946
Reaction score
13,543
Points
2,376
Dihina tidak boleh beranak, Siti Elizad buat laporan polis
Oleh KOSMO!
23 Jun 2021, 11:50 pm
1624495193112.png

PETALING JAYA – Luluh dan teramat sedih dengan kebiadaban seorang individu yang sewenang-wenang menggelarkan dirintya mandul, bahkan dihina dengan kata-kata kesat berikutan belum mempunyai zuriat, pelakon dan pengacara Siti Elizad bertindak membuat laporan polis.

Menurut Elizad atau nama sebenarnya Siti Elizad Mohamad Sharifuddin, 37, dia nekad memfailkan laporan di Balai Polis Bukit Jalil kerana tuduhan tersebut telah melukakan hatinya sebagai seorang wanita dan isteri.

“Pertamanya, jarang-jarang hendak melayan komen-komen bodoh begini tetapi bila dia guna perkataan ‘mandul’, sangat melukakan hati saya.

“Kau Allah SWT ke yang tahu aku ini mandul atau tidak boleh beranak? Menggigil dan terketar-ketar tangan ketika ini,” tulisnya dalam satu hantaran Instagram.

Dalam perkongsian sama, pelakon Puteri Yang Ditukar itu turut memuat naik sebuah video seorang lelaki yang mengecam tindakan biadab individu terbabit terhadapnya.

Tambah penyampai radio Sinar.FM itu, tuduhan tersebut terlalu kejam sehingga membuatkan jantungnya seperti hendak gugur.

Lebih menyedihkan, Eliaz mengakui juga menaip kapsyen hantaran tersebut dalam keadaan menangis.

“Jantung rasa nak tercabut, sedih yang teramat sangat! Kau sukakah kalau tengok saya bercerai-berai sebab belum ada zuriat?

“Saya menangis ketika menaip semua ini, awak tahu ke saya solat atau tidak? Bersedekah, mengaji, atas sejadah dan semua amalan perlu dikongsi ke? Lain orang lain caranya.

“Saya tidak perlukan perhatian murahan seperti ini kerana sudah bahagia dengan kehidupan sekarang. Rezeki anak itu semua kerja Allah,” ujarnya lagi.

Dalam pada itu, dia juga menegaskan perkataan mandul tidak boleh disebut mahupun dilabelkan kepadanya memandangkan selama ini dia sudah berusaha keras, bahkan pernah mengandung untuk mendapatkan zuriat.

“Saya berusaha keras bagai nak mati untuk dapatkan zuriat sendiri. Hari-hari menangis dalam solat minta pada Allah agar jangan biarkan berseorangan tanpa zuriat.

“Bertahun-tahun jumpa doktor pakar, pergi seluruh pelusuk berubat, cucuk sana-sini, sakit tahu tak? Kau pula senang-senang gelar aku pu****k dan mandul,” tulisnya lagi.

“Jarang aku ambil kisah dan tidak maafkan orang tetapi kali ini, luluh hati! Saya sudah buat laporan polis di Balai Polis Bukit Jalil terima kasih kepada semua yang membantu, selebihnya tunggu tindakan selanjutnya esok,” ujarnya.

Tangkap layar posting yang dimuat naik oleh seorang pengguna Facebook.
Dia turut mengucapkan terima kasih kepada seorang lelaki dalam video berkenaan yang berpihak kepadanya dan turut mengecam tindakan individu tidak bertanggungjawab itu.

Terdahulu, Elizad pernah menjalani proses rawatan kesuburan In vitro fertilisation (IVF) bagi mendapatkan cahaya mata pada September tahun lalu namun disahkan mengalami keguguran pada November.

Untuk rekod, Elizad mendirikan rumah tangga bersama Shamsul Baharin Rahman pada 11 Januari 2015. – K! ONLINE

Anak ni rezeki dari Allah
Ada pasangan memang subur je bila cek dengan pakar
Tapi belum dikurniakan rezeki anak
Mana boleh senang² je kata orang mandul 🤦

Semoga Elizad dan pasangan dikurniakan rezeki anak nanti
Amin³ Ya Rabb Alamin
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
303,946
Reaction score
13,543
Points
2,376
Semoga Allah kurniakan zuriat buat Elizad...

Just buat bodoh je...

Mulut orang ni memang macam²
Sampai satu tahap memang kena buat tak tahu je lah
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register