Dibelasah lepas dituduh meraba

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
RAWANG: Gara-gara didakwa menyentuh seorang perempuan, seorang lelaki lebam di muka manakala bibirnya pecah selepas dipukul sekumpulan lelaki berhampiran sebuah flet di Bandar Country Homes, di sini.

Dalam kejadian kira-kira jam 9 malam kelmarin, mangsa, 44, sedang berjalan ke rumah rakan untuk makan malam sebelum dihampiri empat lelaki dan terus menolaknya hingga terjatuh.

Sejurus kemudian, mangsa terus dibelasah oleh lelaki terbabit, manakala orang ramai yang berada di sekitar flet terbabit tidak berani melawan selepas diugut kumpulan lelaki terbabit supaya tidak mencampuri urusan mereka.

Sumber berkata, selepas hampir 10 minit dibelasah, lelaki berumur 30-an itu melarikan diri sebelum seorang lelaki mengugut mangsa supaya tidak lagi mengacau seorang wanita.

“Akibat kejadian itu, mangsa cedera di bibir, muka dan belakang badan selepas dibelasah kumpulan lelaki terbabit.

“Dia menerima rawatan sebagai pesakit luar di sebuah klinik di Rawang,” katanya di sini, semalam.

Sumber berkata, siasatan mendapati mangsa mengenali wanita dimaksudkan lelaki terbabit dan sebelum kejadian, dia dikatakan bergurau dengan menepuk peha wanita itu sebelum disedari seorang lelaki mendakwa teman lelakinya.

“Usaha mengesan semua suspek giat dilakukan dan kita percaya mereka kini bersembunyi selepas menyedari mangsa membuat aduan.


Macam-macam hal
 
Sponsored Post

eez99

Active Member
Joined
Sep 30, 2008
Messages
1,727
Reaction score
1
Points
25
hahahaha...kalo nk begurau pon,,,,xkn nk sesuke hati tepuk pehe pompuan tu????bkn ade syer pon kn????cian pon ade....pdn muke pon ade....
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
aku lepuk kat ctu jugak kalau aku nampak men2 raba2 ni...boongokk tak tentu pasal kan dah padan muka.pesal tak hentak jek muka mamat tu atas jalan.hahaha
 

DDos

Legendary Member
Joined
Nov 7, 2007
Messages
14,110
Reaction score
690
Points
166
memang patut kena, yg pi tepuk paha pompuan tu pasal, umur dah 40an, takkan takde bini, memang sah ada niat tersembunyi

gurau pun gurau gak, tak yah le sampai bertepuk paha. apa daaaaa
 

ahmadnaim

Active Member
Joined
Dec 14, 2007
Messages
1,065
Reaction score
49
Points
35
memang patut kena, yg pi tepuk paha pompuan tu pasal, umur dah 40an, takkan takde bini, memang sah ada niat tersembunyi

gurau pun gurau gak, tak yah le sampai bertepuk paha. apa daaaaa
tu gurau 40 thn la nama nye:eek:
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
memang patut kena, yg pi tepuk paha pompuan tu pasal, umur dah 40an, takkan takde bini, memang sah ada niat tersembunyi

gurau pun gurau gak, tak yah le sampai bertepuk paha. apa daaaaa
dia kena sindrom PENYAKIT 40AN kot

:-?
 

mattop

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
12,396
Reaction score
10
Points
115
tuh lah yg bagusnyer org melayu.... semangat tolong-menolong... :D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register