Diana & Shamsul Berpisah...???

CG Sponsors




ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,686
Reaction score
359
Points
131
Syamsul, Diana berpisah gara-gara kehadiran orang ketiga



KUALA LUMPUR: Percintaan yang terjalin sejak tiga tahun lalu antara pe ngarah muda yang juga pelakon, Mohd Shamsul Datuk Yusof Haslam (Syamsul), 24, dengan pelakon jelita, Diana Danielle Danny Beeson (Diana), 17, berakhir baru-baru ini selepas tercetus pertelingkahan besar antara mereka.

Pertelingkahan dipercayai kerana kehadiran orang ketiga itu berlaku di rumah Diana di Ampang, pertengahan minggu lalu. Ia turut disaksikan ibunya, Norsiah Ramli, 45 dan anggota ke luarga lain.

Dalam pertelingkahan itu, Syamsul dikatakan mengasari Diana kerana tidak tahan diprovokasi pelakon itu sendiri. Keadaan itu menyebabkan seorang anggota keluarga Diana dipercayai membuat laporan polis.

Bagaimanapun, ketika dihubungi semalam, Norsiah tidak mahu mengulas me ngenai laporan itu. Menyentuh isu pertelingkahan antara Syamsul dan Diana, ibu tunggal itu menyifatkan ia masalah ‘budak-budak'.


sumber : Harian Metro

standard la artis.... habis madu sepah dibuang :(scam:(scam:(scam
 
Sponsored Post

Overclock

Legendary Member
Joined
Dec 1, 2006
Messages
14,056
Reaction score
42
Points
120
habis madu sepah dibuang.. Kerana mulut..pulut pun habis..
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,686
Reaction score
359
Points
131
mengong tul si shamsul ni.... selamba je nak blasah anak orang :mad::mad:



agaknya kalau dah kawin camne la ek??? :-?:-?:-?
 

klon8504

Super Active Member
Joined
Jun 21, 2008
Messages
5,110
Reaction score
6
Points
65
urm nie kejap je.. ari tu ckp tk de pape..
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
uik...?

sejak bila ustaz jadi paparazi nih.....

hik3...
 

kawecool

Active Member
Joined
Nov 8, 2007
Messages
2,482
Reaction score
3
Points
25
ala biasalah..yg kawin pn leh cerai nikan couple..

tp best gak samsul dpt diana..lawa tu..samsul tu bkn hensem pn :))

lehla pegang2 kejap :p
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,686
Reaction score
359
Points
131
urm nie kejap je.. ari tu ckp tk de pape..
artis mesia ni standard la.... takde apa2 kunun ~X(~X:)(scam:(scam



biasa yg den tgk... kalau ada khabar2 angin..... konpom 99% betul :)):))
 

klon8504

Super Active Member
Joined
Jun 21, 2008
Messages
5,110
Reaction score
6
Points
65
ala biasalah..yg kawin pn leh cerai nikan couple..

tp best gak samsul dpt diana..lawa tu..samsul tu bkn hensem pn :))

lehla pegang2 kejap :p
sbb shamsul kaya.. macam best je.. tpi dia lansung tkde pape.. dlu kena tahan pasal dadah ntah berapa yusof haslam bagi duit tutup mulut agak nye..
 

klon8504

Super Active Member
Joined
Jun 21, 2008
Messages
5,110
Reaction score
6
Points
65
artis mesia ni standard la.... takde apa2 kunun ~X(~X:)(scam:(scam



biasa yg den tgk... kalau ada khabar2 angin..... konpom 99% betul :)):))
diowg takut nak megaku.. takut malu.. tpi kalu dah clash. bru lah owg thu yang diowg penah becinta
 
Sponsored Post
Top
Log in Register