BTC USD 40,002.8 Gold USD 1,865.04
Time now: Jun 1, 12:00 AM

di mana CAMPRO dan CPS proton

mohdamin

Active Member
Joined
Aug 1, 2007
Messages
1,270
Reaction score
20
Points
35
nampak gayanya enjin campro dan teknologi cps proton boleh dijual di kedai besi buruk le.

waja baru guna teknologi mivec mitsubhsi.


sepatutnya dia orang bangunkan dan maJUKAN CAMPRO DAN CPS. nie asyik2 kerjasama hingga dunia kiamat le gamaknya.

ini bukan barangan buatan malaysia namanya. DI LUAR SETUJU KE PENDAPAT SAYA?
 
Sponsored Post

inspiron

Active Member
Joined
Jul 12, 2008
Messages
1,083
Reaction score
7
Points
25
dah buat campro/cps kena kutuk, guna mivec pon kena kutuk ... entahlaa ... buat basikal je la proton ~X( ~X(
 

Zulkarnine

Super Active Member
Joined
May 30, 2007
Messages
7,621
Reaction score
163
Points
83
TT, Selamat datang ke BUMI..kamu berada kat Malaysia sekarang ni...
 

fine net

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 5, 2007
Messages
43,404
Reaction score
339
Points
136
TT ,agak2 klu inspira pkai campro...bleh dpt x design evo???
 

Lambutit

Fun Poster
Joined
Nov 7, 2010
Messages
235
Reaction score
2
Points
15
guna enjin EX5 la letak kat kete...buat ni salah, buat tu pun salah.. apa daaaa..
 

hafizan78

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Apr 2, 2009
Messages
12,818
Reaction score
155
Points
123
dah buat campro/cps kena kutuk, guna mivec pon kena kutuk ... entahlaa ... buat basikal je la proton ~X( ~X(

entahla... pelik gak kekadang baca komen2 yg negatif... bukannya xboleh kritik, kritikan yg membina sangat dialu2kan...
 

mrwest

Fun Poster
Joined
Aug 26, 2010
Messages
331
Reaction score
1
Points
15
bro, bukannya senang nak buat enjin. ambik byk masa & wang. sy rasa, better buat cam inspira, expot kualiti, local price. better money efficiency utk proton. x dinafikan r&d tu penting, tp wang lbh penting...
 

suddenliey

Fun Poster
Joined
Jan 3, 2010
Messages
229
Reaction score
26
Points
20
apa2 yg proton buat mesti kena komen negatif...napa ha?? produa pun sama je model myvi & viva dr daihatsu...xde pun komen
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register