Dewi Remaja Di Kuarantin 54 hari, Elak Masalah Sosial

Recommended Brokers


Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
583
Reaction score
91
Points
20
Pelik gak ada org tengok ke rancangan mcm ni ?
TT x kan xda gambar yg sorang2 jelas skit ?
Klu cun2 mungkin blh dipertimbangkan utk menonton rancangan ni :ROFLMAO:
 
Sponsored Post

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
6,149
Reaction score
383
Points
81
org2 tua kaya tengah duk semeja..diorang pilih sorang satu, mana yg diorg nak 'makan'.

tapi tak kot.. cuma imaginasi sampah dari aku.
 

QIPIDELANA

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
8,588
Reaction score
161
Points
78
Astro ngan tv3 samajer,skang ni TV3 mentor tah apa2 cam bagus jer aku tgk mentor2 tu.meluat plk kita.
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
17,798
Reaction score
960
Points
161
Lantak kau la nak korontin ker apa ker..rancangan sampah
setuju...org Islam yg masuk rancangan ni memang biol...dan penerbit 8 kali biol.....actually perempuan yg masuk rancangan ni tak sesuai buat bini..sebab akan menyusahkan hidup suami nanti...serius perempuan begini perangainya...perghh...susah suami nanti
 

dloanman

Legendary Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
15,583
Reaction score
991
Points
166
klu buek program pencarian gadis solehah remaja amacam ok tak?
 

mrcreator

Fun Poster
Joined
May 23, 2016
Messages
156
Reaction score
19
Points
15
klu buek program pencarian gadis solehah remaja amacam ok tak?
Nanti orang yang sama jugak masuk pertandingan nie. Selalu macam tu. Ada orang yang asyik masuk pertandingan, program macam nie untuk cari glamer, untung-untung dapat job jadi artis, pengacara, talkshow, etc. Pastu boleh kahwin Dato'.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register