Dewi Remaja Di Kuarantin 54 hari, Elak Masalah Sosial

CG Sponsors




Jering

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2019
Messages
843
Reaction score
148
Points
23
Pelik gak ada org tengok ke rancangan mcm ni ?
TT x kan xda gambar yg sorang2 jelas skit ?
Klu cun2 mungkin blh dipertimbangkan utk menonton rancangan ni :ROFLMAO:
 
Sponsored Post

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
6,454
Reaction score
479
Points
81
org2 tua kaya tengah duk semeja..diorang pilih sorang satu, mana yg diorg nak 'makan'.

tapi tak kot.. cuma imaginasi sampah dari aku.
 

QIPIDELANA

Super Active Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
8,894
Reaction score
181
Points
88
Astro ngan tv3 samajer,skang ni TV3 mentor tah apa2 cam bagus jer aku tgk mentor2 tu.meluat plk kita.
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
18,908
Reaction score
1,342
Points
201
Lantak kau la nak korontin ker apa ker..rancangan sampah
setuju...org Islam yg masuk rancangan ni memang biol...dan penerbit 8 kali biol.....actually perempuan yg masuk rancangan ni tak sesuai buat bini..sebab akan menyusahkan hidup suami nanti...serius perempuan begini perangainya...perghh...susah suami nanti
 

dloanman

Legendary Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
16,453
Reaction score
1,107
Points
206
klu buek program pencarian gadis solehah remaja amacam ok tak?
 

mrcreator

Fun Poster
Joined
May 23, 2016
Messages
227
Reaction score
46
Points
20
klu buek program pencarian gadis solehah remaja amacam ok tak?
Nanti orang yang sama jugak masuk pertandingan nie. Selalu macam tu. Ada orang yang asyik masuk pertandingan, program macam nie untuk cari glamer, untung-untung dapat job jadi artis, pengacara, talkshow, etc. Pastu boleh kahwin Dato'.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register