To Sell Desktop PC utk Dijual (NEW)-PROMOSI

CG Sponsors




naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
Salam geng:D

Kepada sesiapa yg nak cari desktop PC utk diri sendiri atau anak-anak..sy ada pakej utk anda:



HARGA TERMASUK :

1. LCD FUJITSU 19" PD-TFT19C Black (WARRANTY 3 TAHUN)

2. Speaker..:D:D


Kaedah Pembelian COD SAHAJA (Bangi & Nilai Shj)

Berminat sms 0123660719 (najib) or email : [email protected]


** LCD 19" Fujitsu SAHAJA = RM 500!!!!..:D:D
 
Last edited:
Sponsored Post

anbusan

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2006
Messages
7,871
Reaction score
154
Points
83
LCD je bape rege? hehe tgh crk LCD murah2 ni
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
LCD FUJITSU tu RM 500..:D:D 19"..
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
Up sket pagi sabtu..

Sesape nak LCD sahaja pun bole.. RM500... 19" tuuu:D:D:D
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
Platinum Member
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
Up sket pagi sabtu..

Sesape nak LCD sahaja pun bole.. RM500... 19" tuuu:D:D:D
eh..murah nie,cuma belom ada keperluan tuk membeli,brg yg ada masih boleh pakai lg:D

kedai kat nilai ker?kat mana tu? ada senang nnt bleh wak jenguk2, wak dok bukit changgang jer:)
 

naj2921

Active+ Member
Joined
Apr 16, 2008
Messages
4,529
Reaction score
12
Points
25
eh..murah nie,cuma belom ada keperluan tuk membeli,brg yg ada masih boleh pakai lg:D

kedai kat nilai ker?kat mana tu? ada senang nnt bleh wak jenguk2, wak dok bukit changgang jer:)
kat dalam USIM wak..:D:D:D

wak pun pernah ada projek kat situ kann:)paid
 
Sponsored Post
Top
Log in Register