BTC USD 36,007.5 Gold USD 1,813.28
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Desas-desus PRU15 bertiup tak sampai seminggu selepas PRN Melaka

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,314
Top Poster #5
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,314
Reaction score
3,209
Points
261
Awards
1
Kitab suci yg ada pun kita tak ikut jugak šŸ˜‚
 
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
18,227
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
18,227
Reaction score
3,161
Points
261
Awards
1
Btul la tu..diaorg smua standby je..tunggu wisel je smua gerak
Klau aku jd pm la aku xbuat lg pru dlm masa terdekat nie, ngn barang tengah mencanak naik, boleh jd modal politik yg ampuh tu nak hentam kerajaan hahaha
 

pudins70

Super Active Member
gem
Messages
9,389
Joined
Mar 28, 2011
Messages
9,389
Reaction score
1,058
Points
151
Orang politik ni mana ada benda lain dalam fikiran depa, kuasa semata2. Yang tak dapat kuasa tu kalau boleh dia nak buat pru sebulan sekali sampailah menang.
Dah menang pi mampus lah rakyat yang undi depa.
 

zari83

Active+ Member
gem
Messages
4,377
Joined
Nov 24, 2011
Messages
4,377
Reaction score
1,029
Points
111
Klau aku jd pm la aku xbuat lg pru dlm masa terdekat nie, ngn barang tengah mencanak naik, boleh jd modal politik yg ampuh tu nak hentam kerajaan hahaha
kalau macam tu ph kena tekan kerajaan utk cepatkan pru la, baru ph ada peluang menang, timing tgh cantik sgt ni harga barang tgh naik..
 

lau_kau

Legendary Member
gem
Messages
18,227
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
18,227
Reaction score
3,161
Points
261
Awards
1
kalau macam tu ph kena tekan kerajaan utk cepatkan pru la, baru ph ada peluang menang, timing tgh cantik sgt ni harga barang tgh naik..
Bro jgn ketepikan sentiment....overconfiden pun bahaya...hahaha
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,188
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,188
Reaction score
17,813
Points
2,536
Awards
1

yussv

Active+ Member
Messages
4,236
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,236
Reaction score
662
Points
81
Klau aku jd pm la aku xbuat lg pru dlm masa terdekat nie, ngn barang tengah mencanak naik, boleh jd modal politik yg ampuh tu nak hentam kerajaan hahaha
Ade btulnya jgk.. tp ade pro n con sbnrnya.. katekn pru dlm mase terdekat.. sape menang akn pegang 5thn.. kalau bn menang.. mula2 je hentam.. lelame org lupa la tu..silap2 covid pun dah xde šŸ¤­
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
333,188
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
333,188
Reaction score
17,813
Points
2,536
Awards
1
Ade btulnya jgk.. tp ade pro n con sbnrnya.. katekn pru dlm mase terdekat.. sape menang akn pegang 5thn.. kalau bn menang.. mula2 je hentam.. lelame org lupa la tu..silap2 covid pun dah xde šŸ¤­

MasingĀ² amik risiko
Janji dapat kuasa je tu
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register