BTC USD 62,362.3 Gold USD 1,805.31
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Derhaka pada ALLAH tapi dapat Tokoh Maal hijrah?

terunesepi

Active+ Member
Joined
Mar 19, 2009
Messages
4,105
Reaction score
63
Points
30
Zeti-Akhtar-Aziz.jpg


Terasa janggal apabila kategori org yg tidak mendukung syariat Islam diangkat menerima anugerah dunia yg berkonsepkan Islam...menutup aurat itu adalah WAJIB...meninggalkan nya bermakna derhaka pada ALLAH

Tak faham ambe... agaknya dunia dah terpusing!

lol.gif
lol.gif
lol.gif

Najib dengan kenyataan berikut:
“Dr Chua betul dalam memperingatkan anda bahawa mereka (PAS) tidak menyerah dalam pendirian negara Islam mereka. Dan, saya pasti jika ia dilaksanakan, ia akan mengubah cara hidup anda dan memberi kesan ke atas masyarakat Cina."
 
Sponsored Post

albagold99

Active Member
Joined
Aug 9, 2008
Messages
2,461
Reaction score
17
Points
25
dnia sudah tblik...mna pgi ulamak BN ni..tkmau explain k apa cte sbrnya?org yg tk bertutup aurat blh trima anugerah tu?org skrg fkir gna otak kpla atau kpla lutut ek?heheheh..ank aku kcik pn tau beza mna satu btul n salah...
 

CL's

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Apr 28, 2009
Messages
14,094
Reaction score
246
Points
128
WTHell...
takde langsung ciri2 tokoh....
kalau bg kat Jamil Khir aku leh terima lagi...
atau Mashitah...
ini??????
jahil sgt ke UMNGOK nie?
:eek::eek::eek:
 

paktam

Fun Poster
Joined
Feb 13, 2008
Messages
588
Reaction score
2
Points
15
aku terkejut beruk dgr cerita ni..nnt bg artis plak..
 

zerovirus

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Joined
Jan 25, 2009
Messages
182,199
Reaction score
94
Points
1,020
tak bertudung ... leh dapat tokoh maal hijrah ...

nak kiamat dah ...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register