BTC USD 38,254.5 Gold USD 1,798.64
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Denmark:what a shame

mike

Super Active Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
5,526
Reaction score
8
Points
65
Gambar pembunuhan ikan paus di denmark:(:)((


1jnnr6.jpg

2jnis0.jpg

4jnud1.jpg

5jnwi0.jpg

6jnja8.jpg


7jntj7.jpg


8jniu8.jpg
 
Sponsored Post

Pa_rA

Active Member
Joined
Aug 16, 2008
Messages
1,802
Reaction score
0
Points
20
ni gambo lama ni beb.. skrg ada lagi ker camni?:-?
 

Pa_rA

Active Member
Joined
Aug 16, 2008
Messages
1,802
Reaction score
0
Points
20
lama baru tak kisah:(scam:(scamyang penting pernah berlaku:(:(

tu la pasal.. kesian tul. tapi skrg ni ikan paus da dilindung sepenuhnya. orang yg buru ikan paus da kira lakukan jenayah antarabangsa. :)paid:)paid
 

LilinSticks

Active+ Member
Joined
Mar 20, 2008
Messages
3,487
Reaction score
3
Points
25
MAt saleh nie mereka lah pembela..kononnya..merekalah penegak kebenaran..khabarnya...merekalah pendokong demokrasi...muslihatnya.tetapi mereka jualah sekejam manusia...sebenarnya.
 

nizamac79

InstaForex Official, Introducing Broker
Platinum Member
Joined
Jul 31, 2007
Messages
4,605
Reaction score
56
Points
30
takde akai ke depa ni :(
 

RINI ROSES

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
17,170
Reaction score
6
Points
115
fuhhh..dah macam raksasa lak dia orang ni
rakus semacam...seram aku
 

zolympus

Elite Member
Platinum Member
Joined
Dec 21, 2005
Messages
3,417
Reaction score
244
Points
33
kalau tengok kat gambar tu, mcm ada ramai2 orang tengok. jd kalo benda tu biasa berlaku, aku rasa xde pun org dok perati.

mebi ikan paus tu yg mendamparkan diri kat situ kot. pastu derang tolak2 ke laut, ikan paus ni tanak pegi gak. last2 derang amek je daging ikan tu.

agaknya la.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register