BTC USD 48,269.1 Gold USD 1,754.18
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Debat Jarak Saf Dalam Mendepani Covid-19 | Dr. Rozaimi Ramle dan Syeikh Mohib Khouli

Sponsored Post

chel_fi82

Active+ Member
Joined
Nov 25, 2009
Messages
4,636
Reaction score
81
Points
40
Antara hutang dan zakat mana yang perlu dahulukan - Tip Murah rezeki :Soal jawab bersama UST KAZIM
 

Mad_Hatter

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
9,815
Reaction score
1,504
Points
151
masih tunggu jugak yg dulu2 bising itu ini bidaah..solat jarak2 xde pun bunyi geng2 tu kata bidaah..huhu
Masih menunggu 100 kitab rujukkan.... dah 5 tahun berlalu tapi satu kitab pun takdak :ROFLMAO:

Jibril memang menemani rasul s.a.w. tp sehingga sampai pada satu alam yg dia xleh lalui..hanya nabi je..
jadi..xleh la kata palsu..sebab rujukan hal ni lebih dr seratus kitab ulama muktabar..tetiba2 dtg sipandir kata palsu..
 

tokey99

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2009
Messages
6,670
Reaction score
974
Points
121
Masih menunggu 100 kitab rujukkan.... dah 5 tahun berlalu tapi satu kitab pun takdak :ROFLMAO:
sptlah bab hadis..abis wahabi buang hadis doif dikatakan palsu..konon2 sipentashih wahabi tu lebih reti dr imam ghazali tu..hakikatnya..nk lawan solat sunat puasa pun xmampu..huhu
 

Mad_Hatter

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
9,815
Reaction score
1,504
Points
151
sptlah bab hadis..abis wahabi buang hadis doif dikatakan palsu..konon2 sipentashih wahabi tu lebih reti dr imam ghazali tu..hakikatnya..nk lawan solat sunat puasa pun xmampu..huhu
malu le tu takde 100 kitab. Duk pusing wahabi bagai pulak. :ROFLMAO:
 
Last edited:

tokey99

Super Active Member
Joined
Jan 22, 2009
Messages
6,670
Reaction score
974
Points
121
male le tu takde 100 kitab. Duk pusing wahabi bagai pulak. :ROFLMAO:
aritu dh bg kitab rujukan ..tp ko ni bufak tabika kot..asal sebut kitab je mesti ada tajuk isra mikraj..sekolah pergi belajar apa la ko ni..byj nakab semut..alam jin lahut malakut bagai2 tu ko baca lagi kitab dia..kitab pasal roh ko dh baca kebelum?..ko kata macam2 pulak..nama pun rujukan..bukan budak universiti ko ni..penat bahas debat dgn ko..baik aku bahas dgn org alim dr org jahil..huhu
 

Mad_Hatter

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
9,815
Reaction score
1,504
Points
151
aritu dh bg kitab rujukan ..tp ko ni bufak tabika kot..asal sebut kitab je mesti ada tajuk isra mikraj..sekolah pergi belajar apa la ko ni..byj nakab semut..alam jin lahut malakut bagai2 tu ko baca lagi kitab dia..kitab pasal roh ko dh baca kebelum?..ko kata macam2 pulak..nama pun rujukan..bukan budak universiti ko ni..penat bahas debat dgn ko..baik aku bahas dgn org alim dr org jahil..huhu
Jauhnya ko pusing tu.
100 Kitabnya gak kunjung tiba ye pak :ROFLMAO:
Bila rujukkan mesti berkait dengan tajuk. Cerita lembu takkan sumber rujukan buku ayam pulak. Tak sama tu.
Takat kopi pasta benda takde kaitan itu bukan rujukkan, itu merapu namanya. Mesti ko nie budak tabika pasal tu tak paham bahasa.
Haiyyya :ROFLMAO:
 
Last edited:

chel_fi82

Active+ Member
Joined
Nov 25, 2009
Messages
4,636
Reaction score
81
Points
40
Ustaz Azhar Idrus - Kuliah kelebihan Bulan Ramadhan

 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register