BTC USD 51,363.1 Gold USD 1,779.74
Time now: Jun 1, 12:00 AM

DBKL Peruntukkan RM120 Juta Tukar Lif Lama Di Semua 67 PPR Seluruh Kuala Lumpur - PM

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,633
Points
2,376
FB_IMG_1634375491263.jpg

PPR | Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) memperuntukkan RM120 juta untuk tukar lif lama di semua 67 Projek Perumahan Rakyat (PPR) seluruh Kuala Lumpur, kerja-kerja dijangka bermula awal 2022 - Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob

Artikel penuh di

 
Sponsored Post

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,633
Points
2,376
PPR & PERUMAHAN AWAM | DBKL Peruntuk RM127 Juta Ganti Lif Lama

67 Projek Perumahan Rakyat (PPR) dan Perumahan Awam (PA) di seluruh Kuala Lumpur menerima peruntukan RM127 juta daripada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) bagi menggantikan semua lif lama.

#vivoX70Pro #vivoXZeiss #PhotographyRedefined

 

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,928
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,928
Reaction score
3,806
Points
201
berapa lama akan bertahan...dulu aku dok flat satu ni...balik kerja...perghhhhhhh bau kencing .......berair lift.....motor pun kadang adad yg angkut ke atas......mentaliti tak leh nak ubah dan UBAT
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
325,199
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
325,199
Reaction score
16,633
Points
2,376
berapa lama akan bertahan...dulu aku dok flat satu ni...balik kerja...perghhhhhhh bau kencing .......berair lift.....motor pun kadang adad yg angkut ke atas......mentaliti tak leh nak ubah dan UBAT

Pernah jugak duk flat
Mentaliti masih belum berubah
Payah
Belum kira yang baling sampah daripada tingkat atas
 

waktong

Super Active Member
Messages
7,786
Joined
Jan 26, 2007
Messages
7,786
Reaction score
146
Points
83
berapa lama akan bertahan...dulu aku dok flat satu ni...balik kerja...perghhhhhhh bau kencing .......berair lift.....motor pun kadang adad yg angkut ke atas......mentaliti tak leh nak ubah dan UBAT
trend buang sampah dari atas ada lagi tak :LOL:
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
PPR & PERUMAHAN AWAM | DBKL Peruntuk RM127 Juta Ganti Lif Lama

67 Projek Perumahan Rakyat (PPR) dan Perumahan Awam (PA) di seluruh Kuala Lumpur menerima peruntukan RM127 juta daripada Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) bagi menggantikan semua lif lama.

#vivoX70Pro #vivoXZeiss #PhotographyRedefined

sape la dpt job ni.. korek2 mesti kroni jgk ni.. haha
 

pudins70

Super Active Member
Messages
9,193
Joined
Mar 28, 2011
Messages
9,193
Reaction score
980
Points
121
berapa lama akan bertahan...dulu aku dok flat satu ni...balik kerja...perghhhhhhh bau kencing .......berair lift.....motor pun kadang adad yg angkut ke atas......mentaliti tak leh nak ubah dan UBAT

Boleh agak dah kesudahan dia.
Yang dapat job nanti kroni jugak.
Buat kerja lebih kurang, dalam spec tukar barang mitsubishi, otis, kawtim lebih kurang tukar cap ayam jer.
Penduduk pulak jenis kalau boleh nak tekan butang pakai hammer, time nak keluar lif semua butang habis ditekannya.
Sudahnya panggil segala wartawan, tv3 buat komplen lagi lif asyik rosak.
 

yussv

Active+ Member
Messages
4,232
Paid Membership
Joined
Oct 18, 2008
Messages
4,232
Reaction score
660
Points
81
Boleh agak dah kesudahan dia.
Yang dapat job nanti kroni jugak.
Buat kerja lebih kurang, dalam spec tukar barang mitsubishi, otis, kawtim lebih kurang tukar cap ayam jer.
Penduduk pulak jenis kalau boleh nak tekan butang pakai hammer, time nak keluar lif semua butang habis ditekannya.
Sudahnya panggil segala wartawan, tv3 buat komplen lagi lif asyik rosak.
Haha..mcm biase la.. normal kt Malaysia benda2 ni.. kalau bole untung bnyk knp nk untung sikit.. cap ayam je cukup la..
 

TT

CG Super Hardcore Club
Messages
161,938
Top Poster #4
Joined
Jan 13, 2009
Messages
161,938
Reaction score
22,066
Points
1,671
Dgn nombor xnampak. Semua kena cucuh rokok
Ssh nak ubah mentaliti
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register