Datuk Seri Vida beri Aishah 7 hari penuhi 3 tuntutan

CG Sponsors




poknik

Legendary Member
Joined
Dec 11, 2007
Messages
14,003
Reaction score
280
Points
131
kalo dah jenis kaki penipu... mmg segala benda nak ditipu
 
Sponsored Post

butterland

Legendary Member
Joined
Jan 2, 2008
Messages
11,415
Reaction score
207
Points
123
"Yang didakwa kubik zikornia itu adalah Swiss Diamond malah ada rantai emas putih berserta batu sapphire kenapa keseluruhan rantai itu didakwa palsu?" katanya dalam satu sidang media di sebuah hotel di Petaling Jaya hari ini.


kalau aku check dokumen permohonan ada 10 mukasurat, 1 muka surat je didapati tipu aku takkan kata dokumen 9 muka surat betul hanya satu menipu, aku tetap akan cakap keseluruhan dokumen tu menipu.
 

John Nawi

Active+ Member
Joined
Oct 23, 2012
Messages
4,996
Reaction score
137
Points
43
"Yang didakwa kubik zikornia itu adalah Swiss Diamond malah ada rantai emas putih berserta batu sapphire kenapa keseluruhan rantai itu didakwa palsu?" katanya dalam satu sidang media di sebuah hotel di Petaling Jaya hari ini.


kalau aku check dokumen permohonan ada 10 mukasurat, 1 muka surat je didapati tipu aku takkan kata dokumen 9 muka surat betul hanya satu menipu, aku tetap akan cakap keseluruhan dokumen tu menipu.
kalau isi form , ada 1 info didapati menipu, permohonan itu pn akan ditolak kan :))
 

alpine_star

Legendary Member
Joined
Oct 3, 2010
Messages
13,883
Reaction score
116
Points
123
DSV ingat aishah ni dungu kot..ingat Jihan ker nak ayam2 kan aishah..selidik sket background aishah tu..hahaha
 

mrvx

Super Active Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
9,817
Reaction score
463
Points
81
pengajaran disini.. jgn bagi hadiah kepada orang yg tidak kita kenali terutamanya artis malaysia, jgn taja artis dan boikot artis malaysia..
orang yg beri hadiah disaman orang yg terima hadiah...
bila jadi macam ni..bukan hadiah lagi.. mcm PAW duit orang dijalanan a.k.a pencuri halal:eek:
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
18,591
Reaction score
1,245
Points
201
pengajaran disini.. jgn bagi hadiah kepada orang yg tidak kita kenali terutamanya artis malaysia, jgn taja artis dan boikot artis malaysia..
orang yg beri hadiah disaman orang yg terima hadiah...
bila jadi macam ni..bukan hadiah lagi.. mcm PAW duit orang dijalanan a.k.a pencuri halal:eek:
kalau tgk sidang media DSV adus aishah ni..siap pow cincin untuk suami 1...:eek::eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register