Dari Belakang Tabir Kuasa, Tun Berdepan "Undi Tidak Percaya"

Recommended Brokers


mrbukan2

Fun Poster
Joined
Jan 19, 2012
Messages
596
Reaction score
19
Points
15
Takda masalah pun bagi Tun. Depa nak buat undi tak percaya, tapi Pas Umno sokong Tun sampai habis penggal.

Silap haribulan, Tun umum bubar parlimen. Jenuh PH nak raih undi sebab banyak kencing rakyat.
 
Sponsored Post

WalKing

Fun Poster
Joined
Jun 17, 2014
Messages
255
Reaction score
18
Points
15
hahah..cerita macam penglipur lara aje....

mungkin dia dah tahu taktik Tun....sbb tu diaorang mula gelabah...
Yeah..hebatkan..dari masa pru lagi aku dah jangka akan jadi macam ni. Sebab bagi aku Tun merupakan pemimpin yang betul-betul berani mempertahankan melayu walaupun menongkah arus.. Aku betul-betul harap umat melayu semua bersatulah..walau siapa pun memimpin asalkan Melayu Islam biar UMNO, Pas, Amanah, PKR atau Bersatu. Ni sekadar pandangan dan harapan aku.
 

lemangkebunbasri

Permanently Banned
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
33
Points
30
Yeah..hebatkan..dari masa pru lagi aku dah jangka akan jadi macam ni. Sebab bagi aku Tun merupakan pemimpin yang betul-betul berani mempertahankan melayu walaupun menongkah arus.. Aku betul-betul harap umat melayu semua bersatulah..walau siapa pun memimpin asalkan Melayu Islam biar UMNO, Pas, Amanah, PKR atau Bersatu. Ni sekadar pandangan dan harapan aku.
Aku tak rasa Amanah akan bersatu demi agama.
Amanah terlalu rapat dgn DAP
 

Jackhalid

Super Active Member
Platinum Member
Joined
May 24, 2008
Messages
6,332
Reaction score
932
Points
111
Lepas Tun, Anwar. Kalau Anwar tak kuat, siapa pula lepas tu? Kak Wan? Azmin? :-?
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
17,455
Reaction score
901
Points
161
Charles Santiago...aku ingat org Sepanyol...:eek::eek::eek:
 

Penbiru

Legendary Member
Joined
Jan 12, 2008
Messages
17,455
Reaction score
901
Points
161
Aku tak rasa Amanah akan bersatu demi agama.
Amanah terlalu rapat dgn DAP
Amanah ni agama dia boleh jual beli begitu je..kalau demi agama takdelah dia nak keluar dari PAS....DAP pun dah baca lama la gerak geri org org PAN ni...sebab tu mereka dicucuk dan dicaturkan satu satu..tapi kebanyakkan hanya taraf bidak je...
 

WalKing

Fun Poster
Joined
Jun 17, 2014
Messages
255
Reaction score
18
Points
15
Amanah ni agama dia boleh jual beli begitu je..kalau demi agama takdelah dia nak keluar dari PAS....DAP pun dah baca lama la gerak geri org org PAN ni...sebab tu mereka dicucuk dan dicaturkan satu satu..tapi kebanyakkan hanya taraf bidak je...
Aku faham tindak tanduk mereka daripada Amanah memang agak mencurigakan. Tapi kalau semua kelainan dikesampingkan dan persamaan diutamakan mungkin boleh berjaya. InsyaAllah
 

lemangkebunbasri

Permanently Banned
Joined
Jun 13, 2019
Messages
1,083
Reaction score
33
Points
30
Amanah ni agama dia boleh jual beli begitu je..kalau demi agama takdelah dia nak keluar dari PAS....DAP pun dah baca lama la gerak geri org org PAN ni...sebab tu mereka dicucuk dan dicaturkan satu satu..tapi kebanyakkan hanya taraf bidak je...
DAP dan Amanah mcm kembar siam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register