DAP Mula Edarkan Risalah "Hapuskan Politik Melayu"

CG Sponsors




Sponsored Post

perantauan

Super Active Member
Joined
Aug 31, 2010
Messages
8,386
Reaction score
253
Points
81
sudahla.... ada video baru nak percaya konon.... berlambak video pak nuar bersepah video azmin tp itu semua boleh disamak oleh amanat tuan guru hampas kome yg tetapkn video itu besi.... lain kali kalau nak projek ajak tok guru tu join skali sebagai saksi... tp nanti mesti ada tok guru lain tolong cover kata saksi yg melihat tu lidah umno.... sampai mampos pun kome x tahu yg kome dah kena kencing dgn tok guru mengarut kome tu.... bila tok guru dah gila kejar kuasa habis anak buah di kencingkn dgn pandangan sesat mereka...
teruk betul bahasa tu
najis mugollazoh tu apa ye?
macam mana nak samka lagi x tahu sbb contoh paling sng x tahu :((
 

miehensem

Legendary Member
Joined
Dec 22, 2007
Messages
15,744
Reaction score
1,527
Points
191
Mana pengerusi surau al-kafirun tu?? Ntah masih ada ka takdak dah pengerusi tu.. Haha
 

epozer

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Aug 2, 2010
Messages
14,791
Reaction score
533
Points
171
umno pulak...sebar utusan masa majlis maal hijrah td...hahahah
 

sutranilam

Active+ Member
Joined
Oct 18, 2007
Messages
4,575
Reaction score
318
Points
41


Mungkin Melayu tidak faham apa yang terkandung dalam risalah yang diedarkan oleh DAP tetapi maknanya adalah :"Kita dah monopoli ekonomi. Ayuh! DAP, MCA, Gerakan! Mari kita kawal politik Malaysia. Sekarang atau tidak.."



Risalah risalah yang diedarkan ini dengan jelas mengajak kaum Cina tampa mengira fahaman politik sama ada disebelah pihak Kerajaan BN iaitu MCA ataupun GERAKAN untuk bersatu bagi memastikan kuasa politik orang Melayu tersungkur pada PRU 13 ini.
K
Difahamkn risalah ini telah dimulakan di Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) yang pertama diadakan di Negeri Sembilan pada 03/11/2012 dan juga di ceramah ceramah yang DAP adakan bermula di Melaka pada 09/11/2012. B


Nampaknya memang semakin lantang kaum kaum Cina DAP membangkitkan sentimen perkauman didalam Malaysia ini. Kuasa Melayu yang selama ini bersama sama MCA dan Gerakan serta parti parti lain telah digugat secara jelas melalui sifat Racist permainan DAP.

Jika ianya menjadi realiti maka seluruh kaum cina akan bersatu bagi memastikan kuasa politik Melayu lenyap sepertimana yang berlaku kepada Singapura. Melayu didalam PKR dan PAS mungkin akan kenyang dengan sogokan DAP sepertimana yang telah berlaku kini di P. Pinang, Selangor dan lain lain tempat tetapi anak bangsa kelak?




Bangkitlah orang orang Melayu, bersatulah tanpa mengira fahaman politik dengan memastikan bangsa bangsat cina DAP terkubur pada PRU 13 ini. Jangan kita ketawa dengan kejatuhan UMNO yang telah mentadbir Malaysia sekian lama dek kerana sikap cemburu kita dengan Melayu yang berjaya tetapi bunuhlah mereka pengkhianat yang menjadi tali barut Cina.

Sudah sampai masaanya orang Melayu bersatu. PRU 13 nanti bersatulah orang Melayu demi kuasa yang semakin mengecil ini. Bukan untuk kegemilangan kita tetapi untuk kegemilangan anak anak kita yang akan datang.



Psssttt..... Jika Cina boleh bersatu nak jatuhkan Melayu kenapa Orang Melayu tidak bersatu nak mempertahankan tanah bumi bertuah warisan Nenek Moyang kita?sudah2 la kita bergaduh sebab belainan aliran politik padahal ekonomi kita entah kemana
Ini lah isu yang selalu d1i mainkan dalam setiap kursus biro tata negara. Ini adalah bukti umno cukup desperate dan terdesak dalam pru akan dtg. Org dah menyampah dengan isu macam ni.
 

Lancelot

Super Active Member
Joined
Jan 21, 2010
Messages
6,535
Reaction score
9
Points
65
Ini lah isu yang selalu d1i mainkan dalam setiap kursus biro tata negara. Ini adalah bukti umno cukup desperate dan terdesak dalam pru akan dtg. Org dah menyampah dengan isu macam ni.
biro tatanegara memang racist je lebih.. mana tak nya nak memperkukuhkan kedudukan umno kat malaysia, apa dia ingat malaysia ni umno punya ke? :D

bosan dah isu2 racist bawaan umno bn ni.. bosan bosan dan bosan
 

mysuperfx

Active Member
Joined
Jul 10, 2009
Messages
2,150
Reaction score
28
Points
30
Trick lama, taktik Umno nak menakutkan orang Melayu. Yang penting Umno mesti dikalahkan.
 

jejantas

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2007
Messages
24,648
Reaction score
920
Points
161
foto ni tiada siapa yg tahu benar atau tidak...bagi aku isu sekarang dan hakikat fakta yg perlu diterima Melayu semakin lemah dalam politik dan cina semakin berkuasa dan mendapat tempat dalam politik..
Yang lemah umno bukan PAS atau PKR ... Jgn babitkan kami dengan drama umno nih
 

mzak

Legendary Member
Joined
Nov 3, 2009
Messages
15,880
Reaction score
152
Points
128
So persoalan itu berulang kembali kpd PAS. Adakah PAS sanggup tinggalkan Pakatan pembangkang jika mereka benar2 perjuangkan Islam?
Mungkis sedare da lupa @ tak tahu langsung..

TGNA pernah cakap jika umNO sanggup bergambung dengan PAS untuk perjuangan Islam PAS sanggup bubarka PAS tu sendiri...

Lupa @ buat2 tak tahu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register