DAP Mula Edarkan Risalah "Hapuskan Politik Melayu"

CG Sponsors




jerul

Legendary Member
Joined
Jul 13, 2009
Messages
10,667
Reaction score
64
Points
120


Mungkin Melayu tidak faham apa yang terkandung dalam risalah yang diedarkan oleh DAP tetapi maknanya adalah :"Kita dah monopoli ekonomi. Ayuh! DAP, MCA, Gerakan! Mari kita kawal politik Malaysia. Sekarang atau tidak.."



Risalah risalah yang diedarkan ini dengan jelas mengajak kaum Cina tampa mengira fahaman politik sama ada disebelah pihak Kerajaan BN iaitu MCA ataupun GERAKAN untuk bersatu bagi memastikan kuasa politik orang Melayu tersungkur pada PRU 13 ini.

Difahamkn risalah ini telah dimulakan di Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) yang pertama diadakan di Negeri Sembilan pada 03/11/2012 dan juga di ceramah ceramah yang DAP adakan bermula di Melaka pada 09/11/2012.

Nampaknya memang semakin lantang kaum kaum Cina DAP membangkitkan sentimen perkauman didalam Malaysia ini. Kuasa Melayu yang selama ini bersama sama MCA dan Gerakan serta parti parti lain telah digugat secara jelas melalui sifat Racist permainan DAP.

Jika ianya menjadi realiti maka seluruh kaum cina akan bersatu bagi memastikan kuasa politik Melayu lenyap sepertimana yang berlaku kepada Singapura. Melayu didalam PKR dan PAS mungkin akan kenyang dengan sogokan DAP sepertimana yang telah berlaku kini di P. Pinang, Selangor dan lain lain tempat tetapi anak bangsa kelak?




Bangkitlah orang orang Melayu, bersatulah tanpa mengira fahaman politik dengan memastikan bangsa bangsat cina DAP terkubur pada PRU 13 ini. Jangan kita ketawa dengan kejatuhan UMNO yang telah mentadbir Malaysia sekian lama dek kerana sikap cemburu kita dengan Melayu yang berjaya tetapi bunuhlah mereka pengkhianat yang menjadi tali barut Cina.

Sudah sampai masaanya orang Melayu bersatu. PRU 13 nanti bersatulah orang Melayu demi kuasa yang semakin mengecil ini. Bukan untuk kegemilangan kita tetapi untuk kegemilangan anak anak kita yang akan datang.



Psssttt..... Jika Cina boleh bersatu nak jatuhkan Melayu kenapa Orang Melayu tidak bersatu nak mempertahankan tanah bumi bertuah warisan Nenek Moyang kita?sudah2 la kita bergaduh sebab belainan aliran politik padahal ekonomi kita entah kemana
 
Sponsored Post

lizzqute

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2010
Messages
9,786
Reaction score
58
Points
70
Bahaya ni.. Makin Menjadi Puak CINA laknat ni..
 

mzak

Legendary Member
Joined
Nov 3, 2009
Messages
15,880
Reaction score
152
Points
128
Psssttt..... Jika Cina boleh bersatu nak jatuhkan Melayu kenapa Orang Melayu tidak bersatu nak mempertahankan tanah bumi bertuah warisan Nenek Moyang kita?sudah2 la kita bergaduh sebab belainan aliran politik padahal ekonomi kita entah kemana
umNO berani tinggalkan BN utk bersama PAS ker??
 

Jepang

Active+ Member
Joined
Feb 19, 2011
Messages
3,244
Reaction score
33
Points
30
ni projek SURVIVAL untuk UMNO lah nih.. hahaha..

dah terdesak baru cari kawan.
 

pecot85

CG Top Poster Club
Joined
Jan 11, 2009
Messages
27,973
Reaction score
826
Points
161
saya putar halim...wang besar
 

jamtulenmurah

CG Top Poster Club
Joined
Mar 11, 2009
Messages
25,458
Reaction score
7,722
Points
316
jgn terpedaya la. Ni namanya Perang Gerak Saraf. Kerja umno bn juga ni. Ingat konsep PECAH DAN PERINTAH tuan umeno bn? Si british? Mcmana british menundukkan koloni jajahan? Jadikan semua hamba mereka?

Sama mcm ni la. So jgn emo orait kawan kawan. :)

Sindrom perkauman rasis fag dah lama patut hapus dah. Jgn kita MUslim tersungkur dipintu neraka pasal jadi rasis asobiyoh ni. Tuhan tak suka. :">
 

pijoe

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Jun 11, 2008
Messages
13,367
Reaction score
1,283
Points
231
deleted
 
Last edited:

mzak

Legendary Member
Joined
Nov 3, 2009
Messages
15,880
Reaction score
152
Points
128
Kerajaan Perpaduan tak pernah jadi kerana keengganan PAS yg lebih gemarkan DAP
Persoalan nya sanggup ke umNO ingin tinggalkan BN?????

PAS pun ada letak syarat juga sebelum nie, jika umNO betol2 perjuangkan Islam...
 

lizzqute

Super Active Member
Joined
Feb 8, 2010
Messages
9,786
Reaction score
58
Points
70
Sekarang ni, Pemimpin MNO agak Goyang.. ahli kene keluar dulu tinggalkn Pemimpin mereka.. Barulh pemimpin yang kurang buat Onar akan Follow... So, yang tinggal hanya kparat2 UMNO jer...

Apa yang penting skali, Jangan Bagi Cina Lahanat ni kuasai Politik kat Malaysia. Skali mereka dah berkuasa, mampos keras semua orang melayu nanti.. Step pertama, tumbngkan Pemimpin Melayu yang PRO Cina...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register