BTC USD 37,861.4 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dajjal & bukti taubat ditutup - KEPUPUSAN SPESIS MANUSIA - Transhumanist World Order

Sponsored Post

Iblis

Active Member
Messages
1,192
Joined
Jun 9, 2021
Messages
1,192
Reaction score
152
Points
33
lengkaplah 26,000 tahun.....

 

mrvx

Legendary Member
gem
Messages
11,875
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,875
Reaction score
871
Points
171
dok sibuk cari dajjal.. apa persiapan yg telah kamu buat..? masjid surau ada pergi tak? sekarang sudah dibuka... jgn lepaskan peluang yg ada
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
22,401
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
22,401
Reaction score
3,213
Points
261
Awards
1
Ni namanya da gila isim
Gara2 palatao kepada kepercayaan agama
Kiamat nak maii lah
Manusia bakal pupus lah

Bior le dia dtg
Apa nak takut
Da sampai masa
Hadap je lah
Takut mati naaa ke

Ustad2 yg bg ceramah kiamat pun tak palatoa mcm ni
 

dindunk

Fun Poster
Messages
282
Joined
May 16, 2007
Messages
282
Reaction score
62
Points
30
إِذْ بَعَثَ اللهُ رِيحًا طَيِّبَةً، فَتَأْخُذُهُمْ تَحْتَ آبَاطِهِمْ، فَتَقْبِضُ رُوحَ كُلِّ مُؤْمِنٍ وَكُلِّ مُسْلِمٍ، وَيَبْقَى شِرَارُ النَّاسِ، يَتَهَارَجُونَ فِيهَا تَهَارُجَ الْحُمُرِ، فَعَلَيْهِمْ تَقُومُ السَّاعَةُ

Maksudnya: ”Tiba-tiba Allah mengutus angin yang lembut, sehingga (angin tersebut) mengambil (mematikan) mereka dari bawah ketiak-ketiak mereka, lalu diambillah setiap roh orang mukmin dan muslim, dan yang berbaki hanyalah manusia yang paling jahat. Mereka menggauli wanita-wanita mereka secara terang-terangan bagaikan keldai, maka kepada merekalah Kiamat akan terjadi.”

Riwayat Muslim (2937)


لا تَقُومُ السَّاعَةُ حَتَّى لا يُقَالَ فِي الأَرْضِ: اللهُ، اللهُ

Maksudnya:Tidak akan terjadi Kiamat, sehingga tidak ada lagi orang di muka bumi ini menyebut: Allah… Allah…"

Riwayat Muslim (148)
 

shah_ae

Legendary Member
gem
Messages
16,536
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,536
Reaction score
1,003
Points
201
ISU MURTAD MENJADI TRANSHUMAN



Tidaklah patut ada sebarang perubahan pada ciptaan (DNA/RNA) Allah itu; itulah deen yang betul lurus, tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahui (Quran 30:30) “Demi sesungguhnya aku akan menyuruh mereka (mencacatkan binatang ternak), lalu mereka membelah telinga binatang-binatang itu; dan aku akan menyuruh mereka mengubah ciptaan Allah”. Dan sesiapa yang mengambil Syaitan ("mengubah ciptaan Allah") menjadi pemimpin yang ditaati selain dari Allah, maka sesungguhnya rugilah ia dengan kerugian yang terang nyata (Quran 4:119)


schwab.jpg

The Fourth Industrial Revolution Klaus Schwab, p.26

"the advent of designer babies in the future who possess particular traits"

(Peringatkanlah manusia) akan hari Kami bertanya kepada neraka Jahannam: “Adakah engkau sudah penuh? ” Ia menjawab: “Adakah lagi sebarang tambahan?” (Quran 50:30) Iblis berkata: ” Wahai Tuhanku! Kerana Engkau telah menjadikan daku sesat, (maka) demi sesungguhnya aku akan memperelokkan segala jenis maksiat kepada Adam dan zuriatnya di dunia ini, dan aku akan menyesatkan mereka semuanya!" (Quran 15:39) Iblis telah dapati sangkaannya tepat terhadap mereka, iaitu mereka menurutnya, kecuali sebahagian dari orang-orang yang beriman (Quran 34:20) Orang-orang yang beriman dan beramal soleh; mereka amatlah sedikit! (Quran 38:24, 69:40-41)

perubahan dna tu hang sendiri yg buat ke?
 

Iblis

Active Member
Messages
1,192
Joined
Jun 9, 2021
Messages
1,192
Reaction score
152
Points
33
Ni namanya da gila isim
Gara2 palatao kepada kepercayaan agama
Kiamat nak maii lah
Manusia bakal pupus lah

Bior le dia dtg
Apa nak takut
Da sampai masa
Hadap je lah
Takut mati naaa ke

Ustad2 yg bg ceramah kiamat pun tak palatoa mcm ni

mabok ker apa... takda magick nyer... ni crita sains ... transhuman, manusia cyborg! tohan korang mampus terus dah, ganti suara shaytan.. dah kalah dengan perang/dajjal pun.... manusia dah pupus dan ganti dengan transhuman (yakjuj makjuj) 😅



 
Last edited:

Iblis

Active Member
Messages
1,192
Joined
Jun 9, 2021
Messages
1,192
Reaction score
152
Points
33
dok sibuk cari dajjal.. apa persiapan yg telah kamu buat..? masjid surau ada pergi tak? sekarang sudah dibuka... jgn lepaskan peluang yg ada

masjid kau bole buat apa lagi? tak jadi manusia dah pun... 😅














Former Federal Emergency Management Agency (FEMA) operative Celeste Solum on what she says is in the Gates vaccine



demon1.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register