BTC USD 37,731.4 Gold USD 1,792.10
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Dajjal & bukti taubat ditutup - KEPUPUSAN SPESIS MANUSIA - Transhumanist World Order

Iblis

Active Member
Messages
1,192
Joined
Jun 9, 2021
Messages
1,192
Reaction score
152
Points
33

ID2020.jpg

The Fourth Industrial Revolution Klaus Schwab, p.26

SYARAT DARIPADA AL-QURAN

Tiada sesebuah negeri pun melainkan Kami akan membinasakannya sebelum hari kiamat, atau Kami menyeksa penduduknya dengan azab seksa yang berat (17:58)

Kembalilah kamu kepada Tuhan kamu dengan bertaubat, serta berserah bulat-bulat kepadaNya, sebelum kamu didatangi azab/17:58/44:10-11/18:99; kerana sesudah itu kamu tidak akan diberikan pertolongan. (39:54)​

Kami akan perlihatkan kepada mereka tanda-tanda Kami di merata-rata tempat dan pada diri mereka sendiri (41:53)



DUA TANDA:

1. Tanda pada alam, 44:10-11, 27:82​
Climate Tipping Point 1.5°C​
2. Tanda pada diri mereka sendiri 28:59, 17:15, 18:99​


Itu dua tanda utama membuktikan "PINTU TAUBAT SUDAH DITUTUP SELAMA2NYA"..

Tanda telah berada di bawah PEMERINTAHAN DAJJAL / IBLIS ....

Kedua2nya dijangka akan berakhir/bermula pada bulan NOVEMBER 2021

Tipping Point 1.5°C​
90% manusia telah divaksin (ie. bukan lagi manusia, tetapi transhuman - yakjuj dan makjuj)​



Aku tak akan hurai sebab takda pun nak percaya dengan al-Quran ...

biarkan taubat ditutup selama2nya tanpa orang sedar... 😅




So sapa boleh hurai daripada agama dan fahaman korang?

Ceritalah... tengok apa yang korang tahu pasal zaman dajjal dan tiada lagi taubat.



"Apabila sampai janji Tuhanku, Dia akan menjadikan tembok itu hancur lebur, dan adalah janji Tuhanku itu benar”. Kami biarkan mereka (yakjuj makjuj) pada hari itu bercampur-baur antara satu dengan yang lain! (18:98-99)









--------------------------------------------------


So set your face firmly towards the Deen, as a pure natural believer, Allah´s natural pattern on which He made mankind. There is no changing Allah´s creation [MURTAD - TRANSHUMANIST]. That is the true Deen — but most people do not know it (Quran 30:30)

I will lead them astray and fill them with false hopes. I will command them and they will cut off cattle´s ears. I will command them and they will change Allah´s creation [MURTAD - TRANSHUMANIST].´ Anyone who takes Shaytan as his protector in place of Allah has clearly lost everything. (Quran 4:119)




AGENDA IBLIS

  1. Pemilihan Raja, Adam vs Iblis 2:30
  2. Iblis memusuhi semua cucu cicit Adam 15:39, 36:60
  3. Iblis berpakat dengan Nimrod/Firaun untuk perhambaan manusia 43:51
  4. Allah bagi warning Pharaonist Movement kepada umat manusia 8:52
  5. Yahudi/Kristian serapkan ajaran Kabbalah etc 2:102
  6. Yakjuj Makjud dilepaskan 47:18
  7. Iblis membuat plan perancangan INDUSTRIAL & INFORMATION REVOLUTION
  8. Perang Salib
  9. Puak penyembah Shaytan melarikan diri ke Scotland
  10. Penyembah Shaytan tubuhkan Freemason di Scotland
  11. Pelan perlaksanaan Industri 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0..... and so on.
  12. Rothchild tawan World Bank, untuk kuasa "mencetak wang"
  13. United States diserang, dan ditubuhkan sebagai Corporation sebagai tapak operasi
  14. Freemason/Illuminati hantar tentera tawan semua negara
  15. Beri kemederdekaan dengan syarat utama kuasa mencetak duit etc.
  16. Freemason/Illuminati menawan semua BANK NEGARA...
  17. Freemason/Illuminati berusaha menguasai 3M: Money, Media dan Military
  18. Industri 1.0
  19. Industri 2.0
  20. Industri 3.0
  21. Industri 4.0
  22. TRANSHUMANIST WORLD ORDER (HALF HUMAN, HALF ROBOT)
  23. mRNA (gene theraphy) sebagai bebanan bukti Iblis orang tidak beriman kepada Tuhan tetapi kepada Iblis, ie. menjadi KETURUNAN/BALA TENTERA IBLIS 26:95 18:90
  24. The Great Reset - THE DAJJAL WORLD ORDER
  25. Perlaksanaan AGENDA 21 - Total World Control
  26. YAKJUJ MAKJUJ (TRANSHUMANIST - tiada lagi DNA asli manusia/ perlanggaran deen fitrah manusia)
  27. Projek gene theraphy tidak menjadi dan menjadi perebutan kuasa 21:96
  28. DAJJAL/IBLIS attack kat dua requirements Allah untuk masuk syurga, so semua masuk neraka 50:30
  29. Rasul-rasul (saksi) seluruh dunia memberi amaran 28:59, 17.15
  30. Allah selamatkan rasul-rasul (saksi) dan orang beriman 12:110
  31. Climate Change 44:10-11
  32. Peperangan 18:99
  33. Mass Extinction Kiamat al-wustha 17:58
  34. Mass Extinction Kiamat al-wustha 17:58

(Peringatkanlah manusia) akan hari Kami bertanya kepada neraka Jahannam: “Adakah engkau sudah penuh? ” Ia menjawab: “Adakah lagi sebarang tambahan?” (50:30)

Iblis telah dapati sangkaannya tepat terhadap mereka, iaitu mereka menurutnya (mRNA VACCINATED/GENE THERAPHY, TRANSHUMANIST), kecuali sebahagian dari orang-orang yang beriman (34:20)




--------------------------------------------------

bangsa "MANUSIA" pupus selama-lamanya

manusia di Malaysia sudah 70% pupus dan bertukar menjadi yakjuj makjuj


Former Federal Emergency Management Agency (FEMA) operative Celeste Solum on what she says is in the Gates vaccine


Magnetism

demon6.jpg


demon1.jpg


demon2.jpg


demon3.jpg


demon4.jpg


demon7.jpg
 
Last edited:
Sponsored Post

jumatmajid

Super Active Member
Messages
8,074
Joined
Jun 5, 2012
Messages
8,074
Reaction score
335
Points
86
Aku tak akan hurai sebab takda pun nak percaya dengan al-Quran ...
aku nak komen yg nih je, yg lain tuh tgk lah nnt klu rajin...

rasanya takde pon yg x percaya Al-Quran kat sini...

tp yg x percaya dgn huraian iblis tuh mmg rmilah...

jgn mrh ye iblis, bkn nak ejek, cuma nak betulkan statement iblis kat atas tuh...

sbb byk kali terbukti huraian iblis mmg x blh dipercayai...

dah nama pon iblis, nak buat camne, iblis tepaksalah terima hakikat tuh...

:D :D :D
 
Last edited:

jumatmajid

Super Active Member
Messages
8,074
Joined
Jun 5, 2012
Messages
8,074
Reaction score
335
Points
86
kepercayaan hampeh... :ROFLMAO:
ye betul tuh iblis...

agama hanif yg dah disesatkan oleh iblis mmg hampeh...

agama hanif asal ajaran Nabi Ibrahim mmg sempurna...

x nak tanya knp aku ckp camntuh ke iblis?...

:ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 

Iblis

Active Member
Messages
1,192
Joined
Jun 9, 2021
Messages
1,192
Reaction score
152
Points
33
tanya kepada orang yang BERILMU, bukan kepada orang yang b0doh/WAHABI... jawapan dia satu jer, KAFIR KAFIR KAFIR 😅

f55dcd81a8b4d4276469222fa59ebd5f.jpg


PLAYLIST

 
Last edited:

tokey99

Super Active Member
gem
Messages
7,080
Joined
Jan 22, 2009
Messages
7,080
Reaction score
1,143
Points
151
tu baru kata falsampah..tp yg biasa aku dgr..agama tu semuanya sama..dr professor ayapin..hahahha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register