BTC USD 28,947.4 Gold USD 1,815.20
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Da’i Syed Rosakkan Anak Dara Orang, Bawa Balik Gadis Ke Rumah ?

Xploit Machine

CG Top Poster Club
gem
Messages
34,406
Joined
Nov 23, 2012
Messages
34,406
Reaction score
4,406
Points
296
Awards
1
Dah lama tak dengar perkembangan seorang dakwah dan juga penyanyi, Da'i Syed. Menurut laporan dari rotikaya, sekarang hangat diperkatakan di laman Twitter apabila seorang netizen mend4kwa seorang pendakwah dan penyanyi Da’i Syed yang dikatakan telah membawa pulang dan meragut kesucian seorang gadis.

Menerusi pendedahan tersebut, netizen itu mendakwa rakan baiknya seorang yang naif telah menjadi mngsa pemuas nafsu Dai Syed. Dakwa netizen itu lagi, sudah ramai gadis turut menjadi m4ngsa pendakwah tersebut. Netizen itu mendakwa sudah banyak perempuan pendakwah berkenaan bawa pulang ke rumah. Ujarnya, rakan baiknya dikatakan mengalami tr4uma selepas mend4kwa penyanyi lagu Ya Agmal Eyoun itu bertindak sedemikian.

Dalam pada itu, gadis itu turut berkongsi beberapa paparan skrin mesej daripada beberapa individu lain yang mend4kwa turut menjadi mngsa pendakwah berkenaan. Lebih mengejutkan seorang individu mendakwa bertemu dengan pendakwah itu ketika program Jom Heboh dan kemudian ada berbalas mesej. Namun mengejutkan apabila mendakwa Da’i itu ajak untuk ‘check in’ hotel.

Memetik laporan Murai, pengurus kepada Dai Syed telah dimaklumkan mengenai dakw4an itu dan akan melakukan siasatan serta mengeluarkan kenyataan rasmi dalam masa terdekat. Untuk rekod, Da’i Syed atay nama sebenarnya Syed Shah Iqmal Syed Mohammad Shaiful Jamalullail itu merupakan peserta program Da’i musim ke-4 pada tahun 2016.

1.jpg
 
Sponsored Post

ViperX

Super Active Member
gem
Messages
5,442
Joined
Oct 10, 2016
Messages
5,442
Reaction score
814
Points
121
tengah tunggu sumber yang sah
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
gem
Messages
34,406
Joined
Nov 23, 2012
Messages
34,406
Reaction score
4,406
Points
296
Awards
1
Di Tuduh Merosakkan Anak Dara Orang, Da’i Syed Tampil Membuat Laporan Polis

Kecoh apabila seorang gadis telah memuat naik status di laman Twitter mengatakan salah seorang rakannya telah dinodai kesuciannya oleh Da’i Syed ketika dia mengikuti pendakwah itu pulang ke rumah. Tampil mempertahankan dirinya, Da’i Syed bertindak membuat laporan polis terhadap pertduhan yang dikenakan dan tidak mahu memberikan sebarang komen mengenai perkara itu.

3.jpg

Menurut laporan polis yang dibuat, Syed berkata dia berada di Damansara Perdana ketika pertuduhan itu dilmparkan terhadapnya dan tegas memberitahu bahawa dia tidak mengenali gadis dan juga rakannya yang menduh itu.

Jelasnya perkara itu merosakkan reputasinya kerana ia adalah pertduhan yang sangat berat dan tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan mahkamah sekiranya individu berkenaan tidak membersihkan namanya.

Dalam pada itu, gadis yang memuat naik ciapan tentang pendakwah itu turut menyeru semua mangsa agar tidak berdiam diri dan tampil membuat laporan polis. Sebelum ini, gadis itu memuat naik ciapan mendakwa Da’i Syed telah mer0gl rakannya sehingga menyebabkan ramai ‘mngsa’ beliau tampil membuat pengakuan juga.

Ini adalah conversation salah seorang daripada mangsa :

2.jpg


Tidak pasti sejauh mana kesahihan kisah ini, sama-sama kita tunggu kebenaran terungkai dan minta semua jangan menyebarkan berita palsu.

2.jpg
 

dloanman

CG Top Poster Club
gem
Messages
32,036
Joined
Apr 15, 2012
Messages
32,036
Reaction score
2,501
Points
266
Awards
1
klu btol ramai pompuan dah kena XXX dgn mamat ni, napo deme tak buek report polis?

musykil jugak aku

harap2 duo2 blah pihak blh tunjuk bukti masing2 sapo btul sapo salah
 

kopirait

CG Top Poster Club
gem
Messages
39,708
Joined
Apr 18, 2010
Messages
39,708
Reaction score
3,084
Points
266
Awards
1
akaun twitter tu pun dah takde.
 

jaws_am

CG Top Poster Club
gem
Messages
20,168
Joined
May 29, 2008
Messages
20,168
Reaction score
8,766
Points
481
Awards
1
Hoax la yer ?
Mujur aku baca sampai habis..
Sebelum memberi komen..

:cool:
 
Sponsored Post

Top
Log in Register