curang......

CG Sponsors




yustaiping2

Active+ Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
2,664
Reaction score
42
Points
40
Suatu hari...seorang suami baru pulang dari meeting (sebenar nye dating)...dan melihat isterinya menangis teresak2...



Suami : kenapa ni yang?



Isteri : Sudahla bang..lepaskan saja saya ni!!



Suami : Eh..kenapa awak cakap camtu plak??



Isteri : Saya tahu..awak ada jumpa perempuan len kan?



Suami : Eh...apa awak cakap ni??



Isteri : Sudahla bang..semua nya dah tebukti...ada perempuan yang jawab telefon masa saya call awak...dah banyak kali..



Suami : Eerr..aaa... ba..baik la..abang mengaku..abang ada perempuan len..tapi..apa yang perempuan tu cakap kat awak?



Isteri : Huh..nyampah. ..mentang2 saya tak tau omputeh...tapi saya ada hafal apa yang dia cakap..



Suami : dia cakap apa?



Isteri : dia cakap.."The number u have call..cannot be reached at this momment..please try again"..asal saya telefon je..dia cakap camtu...dia tak reti cakap melayu ke????


:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

rase macam astrok ria.... tp mmg layan jer
 
Sponsored Post

juri

Fun Poster
Platinum Member
Joined
Apr 7, 2007
Messages
362
Reaction score
43
Points
20
Suatu hari...seorang suami baru pulang dari meeting (sebenar nye dating)....


Isteri : dia cakap.."The number u have call..cannot be reached at this momment..please try again"..asal saya telefon je..dia cakap camtu...dia tak reti cakap melayu ke????


:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

rase macam astrok ria.... tp mmg layan jer

layan jer la.....:eek::eek:
 

BizClub

Super Active Member
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
dia kawen dgn org asli kot...
 

hazel07

Active Member
Joined
Jun 14, 2008
Messages
1,088
Reaction score
11
Points
25
hahahahha....astrok...tp lawak jugakk..
 

mrvios

Active Member
Joined
May 3, 2008
Messages
1,175
Reaction score
69
Points
30
keh keh keh..salah laki gak cari bini begong mcm tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register