Curah air gagal bunuh bayi

CG Sponsors




TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,704
Reaction score
21,089
Points
1,671

TANDAS tempat bayi perempuan ditemui, semalam.


Port Dickson: Seorang remaja perempuan bukan saja bertindak kejam dengan membuang bayi dipercayai baru dilahirkannya ke dalam lubang tandas, malah cuba melemaskan insan kecil itu dengan membuka paip air dalam kejadian di Dataran Sri Kemang, dekat sini, petang semalam.

Difahamkan, dalam kejadian kira-kira jam 3 petang itu, suspek dikatakan bersahaja keluar dari tandas awam dan sempat menoleh ke arah penjaga tandas yang menegurnya sama ada dia dalam haid selepas melihat seluarnya berdarah.

Mujur seorang wanita yang menggunakan tandas bersebelahan menyedari kejadian itu selepas melakukan pemeriksaan sejurus mendengar tangisan bayi berkenaan.

Wanita itu kemudian memaklumkan penemuan bayi berkenaan kepada suaminya sebelum mereka membuat laporan polis.


Penjaga tandas, Norfiah Norman, 46, berkata, dia dimaklumkan oleh wanita berusia 30-an itu mengenai penemuan seorang bayi perempuan di dalam lubang tandas dan hampir kelemasan.




Dapatkan akhbar Harian Metro untuk berita selanjutnya.

http://www.hmetro.com.my/articles/Cucuranairgagalbunuhbayi//Article
 
Sponsored Post

zaimi2

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 21, 2008
Messages
15,045
Reaction score
390
Points
131
meh la sini budak tu aku jaga..aku bela walaupun aku bujang .. kesian anak yang tidak berdosa tu
 

khairuls

Super Active Member
Joined
Sep 20, 2010
Messages
9,212
Reaction score
10
Points
65
budak2 lagi dah beranak.... memang akal pendek, mana boipren yg kau bangga2kan tu?

panjang umur lagi baby tu.... semoga ada org lain yg bole jaga dgn baik :)
 

anoyz

Active+ Member
Joined
Nov 3, 2011
Messages
2,662
Reaction score
177
Points
33
dah berzina, jadi pembunuh pulak

berganda2 dosa

b0dohnye perempuan ni
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,704
Reaction score
21,089
Points
1,671
betolla org ckp anak luar nikah ni senang2 je keluar..klo anak halal sakit nak keluar tu..tengok relaks je beranak kt tandas awam
 

Yul-Minho

Legendary Member
Joined
Jul 23, 2012
Messages
15,938
Reaction score
1,170
Points
201
giler kejam punya pompuan..
xde sifat perikemanusiaan lgsung..
 

valentinik

Active+ Member
Joined
Mar 10, 2011
Messages
2,663
Reaction score
298
Points
51
nauzubillah.....sedihnya aku baca..........
 

hitman7

Fun Poster
Joined
Oct 18, 2011
Messages
235
Reaction score
4
Points
15
aper lah perasaan dia bila nak lemas kan baby tuer, evil sungguh
 
Sponsored Post
Top
Log in Register