BTC USD 47,882.5 Gold USD 1,843.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

cuca cula...

S.Y.E.D

Banned
Joined
Jun 6, 2008
Messages
18,685
Reaction score
588
Points
161
isu ni dah bertahun lamernyer ke udara..tp kite x sedar akan perkara nih..publish lagi dan lagi untuk menyedarkan umat islam dalam CG nih secaralangsung @ tak langsung..

produck natang yahudi yg kiter selalu kedarah...

bukan korang jer terminum atopun tersengajer aku jugak pernah terminum tersengajer minum air cuca cula nih..

tapi skang alhamdulillah dah x sentuh dah air cuca cula ni..


CC.gif
 
Last edited:
Sponsored Post

iorichee

Active+ Member
Joined
Jan 22, 2008
Messages
4,681
Reaction score
11
Points
25
btol tue
aku pon dah tak minum lagi dah...
 

nash_d

Active Member
Joined
Jul 17, 2008
Messages
2,287
Reaction score
0
Points
20
isu lama ni... tp elok diingatkan sesama umat islam... aku memang dah lama anti air ni... dari minum cuca-cula, baik layan air tongkat ali...
 

sconsult

CG Top Poster Club
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
dahsyat kau orang ni membaca ye, dari kiri boleh, kanan boleh dari atas,bawah, dari depan, belakang, tonggang terbalik...semua sudut kau orang boleh baca ! :D
 

jastho

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2007
Messages
756
Reaction score
18
Points
15
up semula sebagai peringatan :)
 

zaberi

Active Member
Joined
Jan 15, 2008
Messages
2,087
Reaction score
35
Points
30
bagaimana dengan demokrasi? bila kita nak tinggalkan demokrasi dan kembali kpd politik nabi?
 

snipers

Active Member
Joined
Oct 25, 2007
Messages
1,474
Reaction score
15
Points
25
Lepas ni cuca-cula kena wat keluar air lain lah. BiakBiak pun ok.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register